Gå til innhold

Noen her som "vet" hvem som gjemmer seg i magen?


lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID!

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Noen her som føler de vet hvem som bor i magen sin? Jeg er 200% sikker på at det er en gutt som er leieboer i min mage. Hehe, aner ikke hvorfor, men har en ganske sterk magefølelse på det :) Jeg har alltid trodd at vi bare får jenter, men det har jeg lagt fra meg nå. Forrige gang var jeg sikker på at det ble jente, og det ble det, men var ikke like sikker som det jeg er nå.

Hadde vært gøy å oppdatert etter ordinær UL og sett hvor mange som har rett! :)

 

Mvh Lundie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig da! Jeg er også bombesikker på at det er en gutt inni der, selv om ringtesten sa jente. Får vel leve i uvisse en stund til og bare håpe på det beste! Blir like glad uansett hva som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slik bred mage nok en gang så tror nok en jente til...selv om det kinesiske fødehoroskopet sa gutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også følelsen av at det er en gutt som ligger inni der, men jeg har ingen som helst "sikre" eller "usikre" tegn på at det kan være riktig. Så ikke aner jeg hvor jeg har det fra. :P Den kinesiske testen sier at det blir en jente, så vi får bare smøre oss med tålmodighet til kjønnet synes på ultralyd. :) Blir glad uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å finne en sånn tråd, hadde nemlig tenkt å starte en selv snart :)

Jeg vet nemlig med 98% sikkerhet at jeg har en liten jente i magen, selv om jeg alltid har trodd at jeg skulle få to gutter.. Helt rart, men noen dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid, og uten at jeg hadde tenkt over/brydd meg så mye om hvilken kjønn barnet blir, ble jeg helt overbevist om at vi venter en jente.. Håper det stemmer, bare for at jeg skal få bevist at vi jenter kan vite sånne ting ;) Neida, en liten gutt er selvsagt også velkommen :)

 

Kan dere være så greie å skrive kjønnet når dere får vite det??

*Spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn følelse hadde jeg også rett etter jeg fant ut av at jeg var gravid. Jeg hadde ikke en gang begynt å tenke på kjønn da jeg plutselig fikk en skikkelig "guttefølelse"! Vanskelig å beskrive... Sjekket etter hvert det kinesiske horoskopet, det varsler også gutt. Så om det viser seg å være jente blir jeg veldig overrasket! Men blir like glad uansett hva det blir =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske sikker på at jeg venter en gutt. Denne graviditeten er helt anderledes enn forrgie, da fikk jeg jente. Har ikke vært kvalm og huden har vært ren og pen så langt :-) Var kvalm og fikk mane kviser sist :-( Og som en digresjon, så viser det kinesiske fødselskartet at det skal bli en gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt sikker på at jeg venter en liten guttebaby:):) er førstegangsgravid, men fikk som en annen skrev her en skikkelig sterk følelse på at det blir en gutt rett etter jeg fant ut jeg var gravid;) Det kinesiske horoskopet sier gutt, blodskiftetesten sier jente, ringtesten sier jente og mannen min er overbevist om at det er jente...så det blir veldig spennende å se hvilket kjønn det er på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir selvfølgelig bare gjetting, men jeg føler på meg at det skal bli en gutt. Kanskje litt fordi samboeren min er så overbevist om at det er gutt. På ultralyden i uke 12 var det i alle fall en skikkelig vital liten tass inni der. Han/hun spratt rundt og veiva med armer og bein så da fikk vi en enda sterkere følelse av det kunne være en gutt. Vi får uansett belage oss på en veldig aktiv unge, uansett kjønn, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det kinesiske horoskopet; Det er 2 varianter der ute, en hvor du skal lese av hvor gammel du er når du føder, og en hvor gammel du er når barnet blir unnfanget. Så jeg skal ha begge deler, i følge de to variantene. Hvilket av de bruker dere som har lest av?

 

Pendelen min er helt klar på at det er en jente, selv når andre spør for meg. Jeg har bare greid å tenke på jentenavn helt til nå, men nå føler jeg det er en gutt... Vil nok gjerne ha en jente, for min bestevenninne skal ha det noen måneder før meg. Synes det hadde vært praktisk:)

 

Men like glad uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg tenker, eller har på magefølelsen at det er jente. For jente står sterkt i tankegangen min, selv om en liten stemme sier at det er gutt. Kanskje det er den stemmen som er magefølelsen? Nei jeg aner virkelig ikke lenger :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...