Gå til innhold

Flere som er kvalme fortsatt?


ReNaTe_86

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig å være gravid med mitt første barn :)

Men jeg er fortsatt utrolig kvalm og kaster opp, og er 100% sykemeldt for dette. Flere som er i samme båt eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går med mitt første barn, og er i 17. uke... :)

Jeg også blir fortsatt kvalm innimellom, ofte etter jeg har spist frokost. kaster ikke opp så mye men en gang inni mellom. Jeg er glad jeg slipper å jobbe. Jeg er ikke sykemeldt, men går på arbeidsavklaringspenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for meg og. Vert sjukemeldt i snart 10 veker no pga kvalmen. Går på Afipran som gjer at eg (nesten) ikkje kaster opp, men er like kvalm og breker meg når eg beveger for mykje eller dersom eg opner kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ja jeg kjenner til problemet ditt.

Jeg har termin i oktober, er 20 uker på vei, og spyr fortsatt og er som deg 100% sykemeldt. Dette er mitt andre svg, har ei jente på 6 fra før og når jeg gikk med henne var jeg kvalm, men ikke på langt nær sån som dette. Da jobbet jeg frem til dagen før hun ble født, men nå er det ikke sjans! Jeg har vel innstillt meg på å ha det sån som dette resten av dette svg, så blir det en bonus om det slipper.

Håper du klarer å nyte de "gode"/ bedre stundene.

 

Varme tanker til deg, for jeg vet virkelig hvor slitsomt det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"godt" å høre at det ikke bare er jeg som sliter med kvalmen.. Jeg tar også afipran når det er som værst eller hvis jeg skal noe spesielt. Men sjelden virkningen sitter i noe lenge. Jeg klarer ikke innstille meg på at det skal være slik resten av svg, håper og krysser fingrene for at det slipper snart :) Heldigvis er det jo ikke like ille hele tiden, men jeg føler allikevel at jeg ikke har noe på jobb å gjøre siden det går svært mye opp å ned og jeg for det meste er kvalm. Får innimellom litt dårlig samvittighet for å være borte fra jobb (har vært sykemeldt nesten 2 mnd nå), men slik kan man vell ikke tenke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...