vbu Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Vet ikke hvordan dette skal ende. Får et nytt symptom hver eneste dag Det siste i rekken er at jeg blir kvalm og svimmel når jeg sitter. Har slitt med vondt i korsryggen lenge på grunn av bekkenløsning men nå har dette kommet i tillegg. Jobber på kontor så dette er litt problematisk. Noen som har opplevd eller vet hva dette kan være?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Heisann! Æ har hatt d likedan sia uke 30 Jenta mi ligge godt inntil ryggraden min og presse dermed på et eller anna som gjør at æ blir svimmel når æ må sitte rett opp og ned - d verste va under flytura dær æ faktisk svimte av Fælt for dæ som jobbe på kontor og dermed ikke kan legge kan dæ ned osv God bedring! Kan forandre sæ når babyen flytte på sæ
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har også hatt slike plager. Kunne ikke sitte, eller ligge uten å bli svimmel og det tenderte mot kvalme. Har problemer med bekken, og går til kiropraktor. Han fortalte at det hang sammen med at jeg går og står litt "bakpå". Altså at jeg lener meg bakover pga økt vekt foran, noe som gjør at synet sender ut signaler om at jeg ikke er helt i "vater". Dette gjør at jeg blir kvalm. (ikke helt riktig eller enkelt forklart følte jeg) Uansett, en liten behandling hos kiropraktor gjorde at jeg nå ikke er kvalm eller svimmel. Kan jo være noe du bør sjekke? Bor du i Oslo området, så kan jeg tipse om god kiropraktor
vbu Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Interessant! Tror begge disse to grunnene kan være muligheter. Får snakke litt med kiropraktøren min som jeg skal til i morra. Har funnet en veldig fin kiropraktør på Økern så tror jeg holder meg til ham . Får håpe jeg finner noen løsning. Eller så må jeg finne ut hvordan jeg kan taste på dataen liggende på sida
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Ja, jeg vet ikke noe om hvordan baby ligger. Men dersom han presser mot ryggen,så er det jo ikke så rart om man blir litt svimmel.En venninne av meg hadde så sterke magemuskler at de ikke delte seg, ble bare strukket, noe som resulterte at hun ofte ble så svimmel at hun besvimte. Så her kan det nok være mange grunner. Uansett så håper jeg du finenr ut av det. Være svimmel og kvalm er ingen god ting! Lykke til!
fresh Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 jeg har det også slik. Jordmor sier det kan være blodtrykksfall pga at blodårer kommer i klem...
vbu Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2010 Snakket med kiropraktør. Han trodde det kanskje kunne være noe i nakken som har nå stivnet opp i tillegg til alt annet. Så han knekket litt på forskjellige steder. Har vært grei i dag men har hatt hjemmekontor i dag med masse puter så de er kanskje ikke beste testen. Får si ifra her hvis det blir bedre. Tror i hvert fall ikke det er for sterke magemuskler som er problemet mitt men muligens synet eller klemte årer. Takk for hyggelige ord! Håper at vi alle blir bedre snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå