Gå til innhold

Flere som er 100% sykemeldt?


...venter...

Anbefalte innlegg

Har ikke jobbet fullt i det hele tatt dette svangerskapet. Startet med kvalme og full sykemelding. Jobbet en del den tiden jeg følte meg best, men er nå fullt sykemeldt på grunn av bekkenløsning og er rett og slett mega sliten. Har to små hjemme fra før.

 

Andre som er i samme situasjon, eller som er sykemeldt av andre grunner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som om jeg skulle skrevet det selv, den eneste forskjellen er at jeg bare har ett barn fra før.

 

Utrolig kjip følelse synes jeg, skulle så gjerne vært en frisk og fin gravid... er 100% sykmeldt til permisjonen starter i slutten av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Har vel vært det i overkant av en måned nå, og blir å være det fram til permisjonen starter 1 juli.

 

Har bekkenløsning, og butikkjobben ble litt for tung for kroppen rett og slett. Men kjenner jeg savner jobben, det sosiale... Men men, heldigvis ikke lenge igjen før man har andre utfordringer og tanker i hverdagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vært 100% sjukemeldt siden midten av november pga ekstrem svangerskapskvalme som varte i fleire måneder. Er fortsatt kvalm enkelte dager og har fått bekkenløysing. Er sjukemeldt til permisjonen starter 13 juni. Var 100% sjukemeldt med dei to første og. Tåler ikkje å gå gravid og skal gje meg etter denne ungen=) Mor mi og søster mi var like dårlige dei og. Men det er jo absolutt verdt det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært 100% sykemeldt siden midten av februar, og blir det til jeg går ut i permisjon. Har bekkenløsning og isjias. Har slitt med lavt blodtrykk og lite energi i tillegg. Lar seg ikke forene med kokkejobb :-/

Var sykemeldt sist og, men ikke så lenge. Fikk bekkenløsning langt tidligere denne gangen.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg ikke er alene, men det er jo ikke kjekt at vi har det sånn. I tillegg kommer den snikende følelsen av dårlig samvittighet, som jeg har blitt mye flinkere til å ignorere... Vi er jo, som noen sier ikke syke, bare gravide... Skulle ønske det stemte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler å lese artikkelen i siste nummer av Gravid der påstanden om at graviditet ikke er en sykdom blir plassert akkurat der den hører hjemme.

 

Det har ikke vært enkelt å være sykemeldt denne våren når media har kjørt klappjakt på sykemeldte unnasluntrere som burde sultes tilbake på jobb. Takk og pris for at jeg har hatt dokumenterte fysiske plager til å forklare sykefraværet, for jeg tror aldri før det har vært mer sosialt akseptert å stille spørsmålet av typen "du ser jo ikke så veldig syk ut, kan du ikke jobbe litt?"

 

Er ellers i samme situasjon som flere her, to barn fra før og ganske utmattet av å gjøre nesten ingenting. Krysser fingrene og håper på at jeg ikke får et kolikkbarn, jeg har så lyst å sove en hel natt i strekk snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. Har jobbet litt gradert i perioder, men stort sett har jeg gått hjemme. Kvalme, bekkenløsning og alt. Begynner å glede meg til å få babyen og ha noe å fylle dagene med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 100% sykemeldt. Går ut i permisjon 26.juni. Jobbet i butikk og det ble for mye for bekkenet mitt og jeg var konstant utslitt. Følte jeg måtte ha litt overskudd til 2 åringen min også :) Men jeg kjeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også 100 % sm, ble sm i midten av april pga bekkenløsning og ekstremt vond rygg....

kje av å gå hjemme, men dagene går jo.. men herregud for en arb lyst man får til tider... selvom ALT ikke er like lett å gjøre, så har man bare såååååååå lyst.. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...