Gå til innhold

Våknet opp trist og trøtt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det hormonene eller hva?

To tårer trillet nedover før jeg gikk til jobben i dag og kjenner et press hele tiden.

Ok - så er ikke leiligheten solgt ennå, men vi har jo råd til å sitte med mellomfinansiering i et halvt år før det går skeis.

Ok - så sa revisor at gjorde jeg noen småfeil i lønnsoppgjøret, men ikke verre enn at det kan korrigeres.

Ok - så kjeftet jeg på samboeren i går, men ikke annet enn at vi kysset i morges

Ok - så har jeg arbeidoppgaver jeg stadig utsetter uten grunn, og får dårlig samvittighet...

 

MEN - er det noe å grine for det da???

SUKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hormoner kan spille en mange puss nå om dagen... Selv er jeg bare sånn små "bitcy" i humør... "Bare" sier jeg.. haha .. Sambo er nok drittlei...

Men, uansett, nok om det ;)

Kanskje du rett og slett er litt sliten....? Pass på å ikke slite deg helt ut i denne tiden. Det er så lett å skulle være "overmenneske" fordi "graviditet ikke er en sykdom"... Men det er sannelig tungt nok... Kanskje du trenger ett lite avbrekk fra det daglige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er mange som har det sånn! Selv drømmer jeg mye for tiden og kan våkne opp både superglad og trist eller sint-alt etter hva jeg har drømt.. Var i en periode sinna på sambo konstant-uten noen egentlig grunn-helt til jeg en morgen våknet mitt i en drøm om han, der han bare sviktet meg totalt ang barnestell og tilstedeværelse.. Stakkar han-men ikkje rart eg var sinn då! Måtte fortelle om drømmene, og få litt trøst/forståelse fra han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen...enkelte dager går til og med alle småting innover meg og jeg tar det kjempe personlig...

Ofte helt idiotiske ting...men blir ikke noe mindre trist og lei selv om jeg vet det er helt idiotisk..

Ofte dager jeg ikke har lyst til noe...alt er bare trist og leit...men men...

slik er nå det med disse hormonene...

gleder meg til det er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Skal bli deilig! Syns det er slitsomt i seg selv å gå rundt å være sånn ustabil i humøret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teller selv ned timer til mandag ettermiddag....da får jeg endelig litt etterlengdtet avlastning...

(typen sin siste eksamens dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...