Gå til innhold

Slankegjengen uke 21 =D =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny uke og nye muligheter =)

Jeg måtte se om det virket før jeg sa noe her, og foreløpig ser det godt ut så da kan jeg fortelle (selv om jeg egentlig enda er bitte litt flau) at jeg har begynt på noka-shake.

Vekta viste 100,2 sist tirsdag, og etter en uke med 3 timer forholdsvis rolig sykling og ingen utskeielser, så viste den idag 96,8. Det betyr at jeg har gått ned 3,4kg den første uka på noka =)

Det var ei venninne som dro meg med. Og jeg lovte å være med en uke for å se om det hjalp. Så da har jeg kjøpt inn noka nok til ca 2 mnd til. Og målet er 12 kg tilsammen på den tiden =O

Da har jeg 8.6kg igjen til 1.mål.

Lykke til denne uka! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra da moota. Ønsker deg lykke til.

Jeg har syklet til jobb i forige uke. Har faktisk gått ned 1 kg.

Går det greit å lage mat til ungene når du ikke spiser noe selv? og hva sier de til at du ikke spiser?

Skrevet

Jeg lager skiver til dem til frokost. Drikker noka selv. Til lunsj er vi som regel ute. Jeg har noen druer, 2 gulerot og en noka caramell bar. De får skiver, noen ganger har de fått noen kjeks, en vannis, druer ol.

Middag spiser jeg normalt. Men sunt. Barna spiser enten det samme eller pølser (og er glade til).

Jeg spiser vanligvis ikke kvelds med barna pga det blir for kjapt etter middag så jeg drikker noka når de er i seng.

Går helt bra! Var så flink i selskap igår og har tro på at dette skal gå =)

Men håper det går litt senere nå fremover slik at jeg vet at det ikke er muskelmassen som går + at jeg ikke går på sparebluss.

Var nok bare så masse den første uka. Kan jo være litt mer enn 0.5 eller 1 kg neste uke også, men målet er altså da å ta av 8.6kg på godt 9 uker.

Håper det går =D

Skrevet

Hva går NOKA ut på? Er det pulver? Og middag det eneste måltidet du kan/skal ha? Hvor lenge kan du gå på det? Blir du ikke sulten eller godtesjuke allså når du drikker det?

Kjempebra for deg at du har funnet noe som virker!! Håper du klarer dine mål, det gir så god følelse.

Her går det greit, ikke på bånn og ikke på topp.. Igår var en dårlig dag, men idag er jeg i full gang igjen. Spist sundt til frokost. Så gått meg en lang og hard tur som svetten rant, mange bakker med vogn. Og det er så herlig å få gjort unna trimmen fra morgenen av. Deilig. Så skal jeg handle senere idag, masse grønt og frukt.

Skrevet

Noka er pulver. Du kan se på nokadietten.no.

Du kan spise/drikke bare pulver, men jeg har barn og har vanligvis et kcal inntak som ligger så høyt at da hadde det ikke gått.

Jeg har ikke lyst på søtt, milkshaken er søt og ikke god, men helt drikkende =)

Jeg regner med at jeg må gå til jul. Men da gjerne med pauser. Tar ikke med noka på ferie hehe =)

Jeg blir litt sulten, men det ligger mest i hodet. Jeg kjenner at "posen" ikke er full, men kjenner at jeg har nok energi til å klare meg til neste måltid. Det som er greit med at jeg spiser middag er at det er lettere å skjule + at jeg slipper å hele veien ha et problem hvis jeg er noen plass. Jeg føler det kan skape stress. Er jeg på besøk og får mat i 13 tiden, ja da var det middagen den dagen så tar jeg min lunsj bar til middag. Og er jeg invitert en sjelden gang på middag kl.20. ja da spiser jeg igjen, kvelds til middag hjemme og forsyner meg med det jeg får servert.

Fungerer supert her =)

Skrevet

Oj, så utrolig bra moota! Det har jo virkelig vært en pangstart! Jeg er imponert :)

Her har helgen vært preget av utskeielser *sukk*. Ikke lett når man er på besøk og spiser de fleste måltider ute, samt skal feire diverse ting. Ikke har det blitt noe trening heller.

Meeen, vekta idag viste -0,3kg, så det går tross alt rette veien! Har 4,7kg igjen til målet, men tror nok de sitter ganske hardt. Nå er det hvertfall på´n igjen med level 2 av 30 days shred og telling av kcal! Hverdagen, here I come!:P

Skrevet

Her er det veiing i morgon. Har ein ganske bad feeling, håpar på at eg står stille... Har trent, har vore kjempeflink faktisk, 30 day shred kvar dag (med unntak av fredag, då gjekk eg 1,5 t tur med lille i vogn i staden for), har i dag tatt tredje dag på level 2.

MEN eg har ete for mykje, gjekk fullstendig bananas i snopehyllene på jobb på søndag. Var usannsynleg travelt, og av ein eller annan grunn reagerte eg med å trøkke i meg ein smågodtbit så snart eg fekk sjansen. Og når ein finn ca 60 stk kick og kick sitron som er gått ut på dato og skal kastast... Det var spikeren i kista for meg denne veka.

Får sjå resultatet i morgon (skal i alle fall ikkje ete noko meir i kveld!).

Skrevet

Forresten - kjempebra start moota, håpar det går greitt nedover vidare framover og :D

Skrevet

Ranveig R: Hva synes du om level 2??:) Jeg har hatt min 2.dag med den idag og synes den er ganske mye tøffere enn level 1. Var veldig godt å ha noen dagers pause mellom dag 1 og dag 2.... Må innrømme at jeg gruer meg til 3`ern. Tør ikke smugkikke engang av frykt for at jeg kommer til å gi opp!:S ...men det blir vel bedre etterhvert?!?:)

Skrevet

Hm, eg synest egentlig ikkje det var så ille eg. Litt hardt å gjere siste cardio'en og så siste abs'en rett etter kvarandre, må ha eit par 5-sekunders i siste abs.

Gjer dei fleste "modified"-variantane, unntatt på abs. Var ganske støl i skuldrene og ryggen i går (dag 2 av level 2), men i dag har det vore betydeleg bedre.

Eg hadde truleg synest level 2 var tyngre om eg hadde tynge vekter, har berre 1 kg (var det eg hadde frå før), skulle sikkert hatt 2 kg.

Skrevet

Siste økt er verst ja, da må jeg også ha noen småpauser. Ellers er vel grunnen til at jeg synes det er tøft at jeg MÅ henge meg hun som gjør det tyngst... Staheten lenge leve...:P

Tror vektene mine er 1,6kg stykket, synes det fungerer fin-fint.

Vet ikke hvorfor jeg synes overgangen har vært så stor, men kommer vel av at det er endel nye øvelser jeg aldri har vært borti. På level 1 var det jo bare "gode, gamle" øvelser som de fleste kjenner :)

Skrevet

Denne uka, fra onsdag, har vært så rar! Jeg har vært tidlig oppe, har hatt innkjøring med barna i bhg. Og jeg er helt utslitt!, og sulten!

Håper det roer seg etterhvert, men kjenner det er skikkelig slitsomt å være i bhg. Jeg er trøtt, sulten og iskald! Da er jeg selvfølgelig på "etterskudd" når jeg kommer hjem og føler dagen er ødelagt. Nå skal det ganske masse til å opprettholde det energi/kcal inntaket jeg vanligvis har, så håper det går rette vei for det om =)

Har hatt 1 time på sykkelen nå =)

Skrevet

Pølser til middag?? SOm om det er normen?

Kjeks til lunsj?

De vil også bli feite!

Skrevet

Du er kjempeflink moota. Jeg har prøvd noka selv. Gikk veldig bra bare at jeg fikk intens hodepine (men jeg er sykt plaget med migrene fra før). Måtte derfor slutte med dietten :((.

Et lite nokatips hehe: Prøv å drikke shaken fra et glass som ikke er av plast og med sugerør, på et merkelig vis så smaker den da myyye bedre :))). De nutrilett barene er også veldig gode (særlig den med karamell hehe). Tror kaloriinnholdet er det samme. Jeg brukte de istedenfor nokabarene for jeg synes nutrilettbarene var bedre.

IKKE gi opp det går bedre og bedre!!!

Jeg har gått ned 1.1 kg denne uka. Skal veie meg på tirsdag så er spent på resultatet. Gikk over på vektklubb da jeg måtte slutte med noka. Har tro på at etter en pulverkur er det lurt uansett så man ikke går rett opp igjen (for å lære å spise riktig mengde mat :)

Klem

Skrevet

Takk for tips! Jeg drikker alltid shaken fra et glass. Blander den og hiver den oppi et glass hehe =)

Men jeg prøvde meg sugerør de første gangene, for jeg syntes skummet var litt ekkelt. Men nå heller jeg det bare ned og da metter det med en gang. Drikker 1 glass med pepsi max også etterpå.

Har også kjøpt inn en del nutrilettbarer, har bare prøvd noka og nutrilett med caramell, men kjøpte nå sist nutrilett med mørk sjokolade. Håper den er god =)

Jeg gir ikke opp, dette går helt greit for meg, savner ikke brød eller annen mat så lenge jeg spise middag hver dag.

Jeg var ute igår, drakk 11 smirnoff ice, litt vin og slik og spiste rullekebab på vei hjem fra byen. Men er på gang igjen idag. Noka bar til frokost da, jeg orket ikke shaken =P

Men er litt spent på om det kan slå ut negativt på vekta på tirsdag. Men men, jeg går sjelden ut, og får ta det igjen neste uke =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...