Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Har våknet en del ganger med tak i ryggen og magen, men tenkte at nå har jeg fader meg fått nyrebekkenbetennelse.. Til jeg sto opp, fant slim og blod på papiret, og de takene blir ikke noe mildere... =) Så nå håper vi det ikke stopper opp! Springer også på do med diare, og det husker jeg at jeg gjorde med Iris også... Flott å ha Iris hjemme i dag da, siden hun har 39 i feber... Hun "klarer" alltid å time all sykdom på de dagene det passer minst =P Hvordan begynte det hos dere??
JuniAnkerHansen Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Ååå, så spennende! Skulle ønske det var meg, går bare å venter her Min forrige fødsel startet med vannavgang, men jeg fikk ikke rier av meg selv så jeg ble satt igang med drypp til slutt. Vet dermed ikke hvordan det føles når fødselen starter naturlig. Denne gangen håper jeg på en slik start som det høres ut som om du har nå Masse lykke til!!!!!!!
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Samme her som med JuniAnker-Hansen - vannavgang og drypp. Men i natt trodde jeg nesten at det var igang....... Lå med tak i 2 timer etter at vi hadde lagt oss. Men det gikk over..... akk....... var vondere enn andre kvelder, så nå håper jeg bare at det skjer i kveld. Kjenner litt til takene enda, men de er mye svakere. Murrer en del i ryggen og har hatt masse slim som har vært litt brunlig i natt og i dag...... Håper!!!! Termin i morgen
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Tusen takk! =) Håper bare ikke det stopper opp, da blir jeg lei meg... =P Har 9 dager til UL termin, og 4 dager til mens termin. Iris kom 10 dager før UL termin og 7 dager før mens termin.. Så hun kan godt komme nå ja! =)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Vi får håpe det tar seg opp til oss begge her eskimo =D Har egentlig akupunktør time klokke 10, men Iris er jo hjemme, så da kan jeg ikke... Huff... Skulle dratt på den, hun sa at det ofte går fortere om man får noen nåler selv om man har fått rier. Så kjenner jeg gjerne vil på den timen altså..
SnartToGull Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 har hatt det helt likt som deg i natt, og regelmessige tak siden halv seks...men så sovnet jeg kvart på ni og nå er det ingen spor av rier igjen :-( Sååååå irriterende....masse rosa slim/blod i hele natt...nå er det også vekk....teit asså....men lykke til hos deg!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Huff, er så kjedelig om det stopper opp! Men fikk ei venninne av meg til å komme å passe Iris, så skal til akupunktøren 11.30 =) Håper hun setter skikkelige nåler så det tar seg opp litt mer =) Synes riene er så korte.. Men så tok jeg tiden og de varer fra 40-60 sek da. Også så vondt det gjør =/ Og jeg vet jo det kommer til å gjøre MINST dobbelt så vondt! Ææææ =( Menmen, på tide å komme ut nå lille venn! *stryke seg på magen*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 GRatulere så utrolig mye med jenta Helene <3 det gikk kjapt
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. mai 2010 Ja, hun kom i en fart klokka 17.31 samme dag=D Skal skrive om det når jeg får litt tid =) Alt er bra med oss alle =D Hun er kjempelik søsteren sin synes jeg, og foreløpig bare snill =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå