Gå til innhold

Har ikke lyst og dra på jobb i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sliten og sliter med lave jernlagre og siden jeg har en krevende jobb, kjenner jeg ingen steder at jeg har lyst og dra på jobb i dag:( Trives til vanlig med det jeg gjør, men nå er jeg så sliten at jeg trenger opp mot 10 timers søvn i døgnet, lag meg 0830 i går kveld og føler meg enda trøtt og sliten.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få mer energi? Både spiser sunt og tar kosttilskudd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sover nok for mye. Sov litt mindre og begyn å tren. Da skal du se at du får opp energinivået

Skrevet

Bli hjemme da vel!

Det er jo det som er så bra med å bo i Norge, vi har mulighet til å sette oss selv først:)

Har bodd i utlandet og jobbet der, så jeg vet hva jeg snakker om.

Skrevet

Du kan bli sliten av å sove for mye.. Det er en vane det også, som en fort tilegner seg.

Beste tips: Fast søvnrutine. Funker på barn, funker på oss. En 7-8 timer skal være nok for et voksent menneske.Anbefaler ikke å sove lengre enn 9 timer for en frisk person. Nå tenker ikke jeg at du er syk p.g.a. lavt jernlager.

Det er pyton i begynnelsen, men det vil bedre tretthet og slitenheten.

Skrevet

jeg kjenner følelsen.. jeg sliter skikkelig i dag jeg og... egentlig hver dag.., jeg trives ikke noe særlig med jobben min... men prøver virkelig å holde ut, det er "bare" 6 mnd til baby kommer.... og da er det jo bare 4-5 mnd igjen på jobb....

er forferdelig å ha det sånn... jeg virkelig hater å jobbe kvelder... hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg sagt opp... jeg vurderer å spørre legen etter sykemelding, men har ikke samvittighet til det heller.... feiler meg jo ingenting.... annet enn kvalmen.... begynner å merke det i ryggen...., men ikke nok til at det er grunn til å være hjemme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...