Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hvordan praktiserer dere samvær når det er reiseavstand på ca 3 timer med bil og 20 mil? En langhelg i måneden, eller oftere? Barnet er snart 2 år.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Har et barn på 2,5 år. Til sommern flytter jeg og barnefar 50 mil unna hverandre. Han skal ha henne annenhver uke fra torsdag til tirsdag. Vi møtes på halvveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå