Gå til innhold

må syte litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har det ei som plommen i egget- og trenger å syte !! En vanskelig tid fremover- mest av alt skulle jeg ønske å gjøre det slutt det siste 4 årene, og i min vingling og saaakte overbevisning om at det beste for meg er å komme meg bort har jeg blitt gravid.... men abort kommer ikke på tale. Jeg får prøvee å holde ut med min selvopptatte og frekke mann et par år til...nå orker jeg ikke et oppbrudd som jeg forventer blir bråkete og stygt :-(

Samboer er til en viss grad psykopat og utrolig ustbil i humøret- ikke voldelig men psysisk dritt kommer det mye av... han er veldig ressurssterk både verbalt og økonomisk- så jeg gruer meg voldsomt til å ta skrittet fullt ut...an vil nok bli så arg at han går inn for å knuse meg mentalt og økonomisk:-( .Vi har 3 unger fra før,,,, så det er ikke aktuelt å ta trøkket nå nei... det blir for tøft. men tøft å leve sånn også:-( sukk, sukk sukk

Dere lurer vel på hvorfor jeg ikke har sikret meg 100% mot å bli gravid. Er LIVREDD p-piller og kreft. og han- han nekter å sterilisere seg. Så en sjeeeelden gang- kanskje ca 5 ganger i året når det er en "godperiode" blir det nærkontakt.... ja, ja. Man ligger slik man reder, og om noen år skal jeg "ligge" annerledes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...