Villa Perlesukker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Lurer bare på hvem av dere som ennå ikke har funnet drømmehuset og leter på finn. Jeg begynner sånn smått å bli stein hakke gal føler jeg. Drømmer om husene. Lite hus, stort hus, oppussingsobjekt, ferdighus, bygge selv osv. Hvem her inne føler de snart MÅÅÅÅÅ flytte?
Nyttårs barn Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 hm, kjøpte for et år siden. i dag angrer jeg litt, skulle sett oss bedre om først. Det verste er at jeg var pådriveren!
blomstre Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 *rekker op hånda* Har aktivt vært på husjakt i 11 mnd...
NormaJean Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Kjoepte meg enebolig paa fredag jeg:-) hurra!!!! Saa gaar fra leilighet paa 71kvm til enebolig paa 183kvm, hihi! Men shit, maa male masse! Blir ordentlig prosjekt, men selve huset er i veldig god stand baade innvendig og utvendig! Bare umoderne!
Villa Perlesukker Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 åååå NormaJean så herlig da. Deilig følelse. Når skal dere flytte? Blomstre jeg har lagret noen bilder fra det ene huset som gikk så sinnsykt mye over takst. Nydelig hus var det. Hvordan gikk helgen? Drakk du deg drita eller fant du andre alternativer for å komme over skuffelsen?
NormaJean Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Vi flytter 1 juli allerede, med nyfoedt baby og hele pakka;) Vi fikk det 150.000 under takst, var smarte og gikk paa privat visning og kunne derfor legge inn bud utenom budrunde reglene! Har tapt noen budrunder, men naa saa er jeg jo glad, dette huset er myyyyyye bedre, hehe! Hvis noen har noen bra tips ang maling av furu, saa kom med det! Alle tak er ubehandlet furu, lol
blomstre Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Gulesider: Jeg var ute med jobben allerede samme kveld så fylla ble tom sponset ;-) I morgen er det ny visning i samme boligstrøk, men denne gangen er vi invitert på privatvisning av samme megler som solgte det nyyydelige. Har ikke like store forhåpninger da, for dette ligger mitt i feltet og må visst pusses opp en del. Tar vare på det forrige prospektet ja, det var jo som et interiørblad og kan være kjekt å ha som inspirasjon når jeg en vakker dag finner mitt hus.
Chupa chups Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Jaaaa, vi leter etter et oppussingsprosjekt. Er møkka lei av å bo i rekkehus i et byggefelt i en skog, nå vil vi ha privatliv i hagen og helst åkrer rundt oss. Storforlangende? Neeeiiiida Men det finnes ikke hus til salgs, så vi tvinner tommeltotter til så lenge.
flypapir Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Vi leter og leter, men det kommer ikke noe aktuelt i noen av områdene vi kunne tenke oss... Jeg er inne på finn hver dag, helt besatt..:/ Men det haster ikke veldig. Målet er å flytte før eldstejenta starter på skolen, og det er enda to år igjen til det skjer..
Har byttet nick ! Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ flytte snart! Vi leter og leter etter hus, men i vinter spesielt har det ikke vært lagt ut ett eneste hus der vi vil bo som vi har råd til! Blir gaaaaaaaaaaaaaaal!! Har lett i to år snart, jeg kjenner jeg må ut av denne leiligheten snart! Så kjøper vel rekkehus, for nå orker jeg snart ikke mer!!Godt vi er flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå