Gå til innhold

Hvor mange år har dere "hengt" på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært her i ca 10 mnd....å er ganske så lei:/

Har fått inntrykk at noen har vært her i årevis....??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til nyttår blir det 5 år.... med to barn i mellomtiden. Begynte som prøver, deretter bim, så dib, så prøver, så bim og nå dib. Herregud! Ta deg sammen, Wirre. Og skaff deg et liv.

Skrevet

Skulle laget et dibbetreff for veteraer over fem år, hehe...

Skrevet

Ett år:)

Skrevet

6 år siden jeg meldte meg inn på BIM...

Aktiv i perioder, men har også lengre perioder hvor jeg ikke er her i det hele tatt.

Skrevet

Av og på sidan våren 04. Først berre snikleste eg på BiM, deretter var eg så vidt innom bli gravid-forum før spiren var på plass. Etter svangerskapet havna eg på DiB, med ein tur innom BiM då vi prøvde på/var gravid med nr 2.

Det har vore periodar der eg har kutta heilt ut, no kjenner eg at det begynner å ta litt mykje tid igjen, så kjem sikkert til å trappe ned snart.

Enkel underholdning, og grei plass å få svar på spørsmål, samt at det er kjekt å kunne hjelpe andre som har tilsvarande problemstillingar som eg sjølv har (hatt).

Skrevet

Alt for lenge....

Skrevet

Siden 2008. Ble gravid med lillemann, og flyttet over til dib når han ble født. Blir kanskje bim igjen i løpet av året?

Skrevet

Ganske nøyaktig 5år for meg også...

Skrevet

Litt over 5 år. Først på bim, nå på dib.

Skrevet

Jeg har vært her i over 10 år, helt siden den spede start.

Skrevet

Sjuke fire år snart! Mest som berre lesar, og litt på navnedebatten, men i det siste har anonym vore litt kjekt! :-)

Skrevet

tror det drar seg mot fire år. (men ikke si det til noen...)

Skrevet

Har da ikke ekistert så lenge så det er litt vannskelig du.........

Skrevet

Har vært her i ca. 1.5 år, med varierende aktivitet. Noen ganger føler jeg meg avhengig, så jeg blir litt sprø av meg selv som sitter her. Men så har jeg tider hvor det kan gå lang tid før jeg logger inn her.

Det er veldig kjekt å ha et slikt forum da, man velger selv hvor man ønsker å bruke det såklart.

Skrevet

Av og på siden 2008. Først på BIM, deretter på DIB.

Til tiders altfor mye her, nå hadde jeg egentlig sluttet etter at jeg begynte å jobbe, men tok en tur i helgen og vips...hektet på nytt. Får satse på at det blir travle dager på jobb denne uken så jeg blir avvennt på nytt. ;-)

Skrevet

Prøver å avvenne meg selv, kjenner jeg er litt avhengig...:P

Sosa her ett år ca. Først BIM så DIB.

Har faktisk fått seriøse svar på det jeg har spurt om:) Meeen, synes det har gått litt over styr på anonym i det siste...

Skrevet

Startet rett etter en MA - litt trist begynnelse, men mye støtte å få.

Så var jeg prøver på BiM, gravid på BiM, så DiB, og så DB. DB er borte, så nå er det bare DiB igjen.

Barnet er 5 1/2, MA'en skjedde for 7 år siden! Himmel!

For meg er DiB: Avslapning og underholdning på slutten av arbeidsdagen når resten av familien sover, kontakt med hjemlandet, og et fint sted å få gode råd. Det finnes ikke en ting ingen vet noe om!

Noen nick er jeg blitt "kjent" med, og det er hyggelig å "se" dem hver dag. Litt juks, siden jeg ikke er så aktiv som enkelte andre, så det er litt ensidig.

Skrevet

Har vært her siden 2005 Blir drøye 5 år nå da.

Først på BIM deretter DIB og så på BAM;)

Skrevet

Av og på siden 2005 :)

Skrevet

Siden 2006. Er bare inne når jeg er gravid, men det er tredje gang nå, så det blir jo noen måneder til sammen. Kun Bim på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...