nurkisimaven Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 39 dager siden forje mens og fortsatt ingen tante rød...BARE negative tester. I kveld googlet jeg litt å fant et diskusjonstema om dette og der hadde fler av damene gått 17 dager over ikm og så først da slått ut på positiv test. Legene hadde sagt det var for tidlig å teste 10 dager etter ikm da noen ikke produserer hgc så tidlig! Ble bare mer forvirret jeg nå:-|
Maewin Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Enig! Jeg er helt fra meg og lurer på hva som er på ferde. Jeg er ikke fullt så langt over som deg (7 dager over), men for en som har hatt regelmessig mens i mange år og vanligvis friker for en dag overtid er jeg helt forvirret. Negativ, negativ, NEGATIV! Hva skjer, liksom? Og det hjelper ikke når ektemann forteller meg at HAN tror jeg er gravid, siden jeg går rundt og er varm når ingen andre er det og har sensitiv luktesans. I tillegg måtte han selvfølgelig også fortelle meg at da moren hans gikk gravid med han gikk det flere måneder før hun ble fortalt hun var gravid, etter to legebesøk og flere graviditetstester! Har du vært i kontakt med lege eller?
nurkisimaven Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 huff ja! Jeg har hatt såre bryster lenge, strekninger og stikninger i livmor, og en helvetes kvalme 2 ganger på søndagen. men jeg aner ikke jeg!!!!! Ikke noe legebesøk enda, tenkte å ta det neste uke om tanta ikke har kommet da heller.... Du da? skal du til legen?
Maewin Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 ..må vel etter en ukes tid til eller noe. har så fæl legestrekk, da. hadde bestemt meg for at om jeg var gravid da skulle jeg bare gi f'i at jeg ikke liker leger, for da handler det ikke bare om meg.. men siden testene bare sier negativ negativ negativ har jeg dårlig innstilling. er også midt inni masse eksamener og innleveringer, så har dårlig tid. :/ skulle nesten bare ønske tanta kom slik at vi kunne prøve på nytt altså!
nurkisimaven Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Jao....Ikke bare bare!.... Regner med at hun egentlig kommer etterhvert. har jobbet alt, alt for mye i det siste, å kan hende det er grunnen...
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Vi burde slappe av, vi! Isj. ;X Og nå sitter jeg her ekstremt kvalm med en spybøtte. Awesome. Det er noen som driller i veggen her i huset, og lyden gjør meg bare enda kvalmere. >_>
nurkisimaven Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Synes jeg kjenner murringer...så tanta kommer vel senere i dag..... Vi burde slappe av ja.. kanskje ta seg en tur til utlandet:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå