Gå til innhold

Middag kl 18, når kan jeg be folk til kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vanlig 3-retters, er 60 stk, ingen sanger og noen taler (max 6 vil jeg tippe) Synes ikke kaffegjestene bør komme senere enn 21, noen har et stykke å kjøre. Er det håp om at vi klarer middagen på 3 timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsomt sein middag dere skal ha da :o Vi hadde middag kl 16.00 og kaffegjester rundt 18.00.. vi var da 22 pers til middag og 60 til kaffe..

ville ikke invitert senere enn det nei.. ellers blir det ikke mye bryllupsfeiringen gitt..

Skrevet

Det var nok kanskje litt sein middag.

Vi er også 60 gjester. Ingen sanger, og noen få talere. Restauranten mener vi må beregne minst 4 timer til middagen.

Enig i at kaffegjester ikke bør komme etter kl 21, ellers blir det lite fest igjen. Men du bør i alle fall sørge for at kaffegjestene ikke kommer før middagen er ferdig, det blir ubehagelig for alle.

Ville vurdert å ha middagen tidligere jeg altså.

Skrevet

Flytt middagen et par timer fram! Og inviter kaffegjestene til kl 20 - 20.30. Ellers får de jo veldig lite feiring, liksom.

Skrevet

Å flytte middagen er umulig, da vielsen er så sent på dagen (eneste som var ledig) Ellers hadde jeg selvfølgelig gjort det.

Skrevet

Det var dumt :( kaffi kl 21 var veldig sent. Tror jeg hadde reagert litt på det. Blir ikke mye fest igjen.

Kan dere invintere alle til middag da??

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kom på kaffe i et bryllup kl 21. Det gikk helt fint, syns ikke det ble for lite feiring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...