Gå til innhold

Er det in å få 4 barn eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er det nye statussymbolet å få mange barn. Flere enn meg som har merket dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mainstream med tre, moderne med fire!

Skrevet

hehe... morro å høre responsen siden jeg venter barn nr 4:O)

Har alltid visst jeg skulle ha mange barn jeg da.. kom fra en søskenflokk på 8, så 4 er ikke så mange for meg;)

Skrevet

Da er jeg IN ;-) hehe

Skrevet

Ja, merker det er flere som får mer enn 2 barn, ja. Selv vil jeg ha tre, dersom jeg får nok plass/tid/økonomi til å ta meg av de.

Skrevet

Da må vel vi være trendsettere, siden vi fikk nr. 4 allerede i 1998... ;-)*ler*

Skrevet

Hehe, her er nr4 i magen, men hadde vel ikke blitt sånn om prevensjonen hadde funket :P

Skrevet

Jeg tror det er in ja, husker når jeg var barn(for 100 år siden)

så var det oppsiktsvekkende å høre om familier med 4 barn.

I dag har mange det.

Men vi har nok og fått mer penger og plass.

Skrevet

Da vil jeg heller være UT med et barn, enn IN med fire barn! :)

Skrevet

Veldig mange som får 4 barn merker eg.

Litt synd synst eg, for liker ikkje å være in :P

For min del så har eg alltid visst eg skulle ha mange barn, minimum 3, helst 6 ;) Men blir nok med 4, ettersom gubben har strekt seg frå 2 til 4 hehe.

Men me kan nok ikkje sei at økonomien har avgjort kor mange barn me skal ha, da skulle me etter norsk standard sikkert berre hatt 1 max 2 hehe.

Skrevet

er det synd at mange får 4 barn bare fordi du ikke liker å være "in"?? Det hørtes merkelig ut.

Skrevet

Det var på fleip da.

Bryr meg katten om kor mange barn folk har og kva som er in og ut ;)

Skrevet

føler også at det er in med 3 eller flere barn. Å vise at man takler brasene, haha......

Skrevet

Det nye statussymbolet ja... Ikke alle som har råd til å ha mer enn to barn... så de som har råd må jo vise det frem...

Skrevet

og ha en jobb der man har tid og resurser til å ha mer enn to barn...

Skrevet

Jepp, man skal ha fire barn, toppjobb, au pair og vaskehjelp, og i tillegg se fantastisk ut.

Men har disse superforeldrene tid til å SE alle barna sine??

Skrevet

Er ikkje alle 4-barns foreldre som er sånn da.

Skrevet

Neida, det er klart :) Hadde jeg vært firebarnsmor så ville jeg glatt trappet ned på superjobben for å fokusere mer på barna og det er det sikkert mange som gjør. Men jeg får inntrykk av at mange skal gjøre ALT, for å fremstå som vellykket (og ha mest mulig inntekt).

Skrevet

Hmmm vi har 4 barn, snart au pair og vaskehjelp OG vi ser barna ganske mye det er prioriteringer som er viktigst.

Og at mamma eller pappa jobber mye betyr ikke alltid at det går ut over barna. Man kan jobbe mye og så jobbe på forskjellige tidspunkt ;)

Skrevet

Hvordan i alle dager kan et bestemt antall barn være "in" eller ikke...? Dummeste jeg har hørt.

Skrevet

Kan ikke si at vi har valgt å få 4 barn for å være så fryktelig moderne akkurat. Har verken aupe'r eller villa og ikke tror jeg at jeg er noe.

Jeg fikk mine 2 serkulsbarn i ung alder og nå har jeg og min mann fått 2 barn sammen 2+2=4 veldig enkelt regnestykke;-)

Skrevet

Helt klart!

Jeg fikk 4 barn for å være in!

Hehe, neida,tror det henger sammen med bedre økonomi samt at mange kanskje vokste opp med færre søsken og savnet å ha flere?

Skrevet

Jeg har fire barn... og nå etter jeg fikk mitt fjerde har mange av mine venner også kastet seg på bølgen og tørt å få ett barn til=)

Kos med mange barn....

Skrevet

12.09 her...

Leser at mann skal så mye i tillegg... vel jeg er hjemmemamma, mine barn går hverken på sfo eller er i barnehage... ikke har jeg au-pair eller vaskehjelp .. så ja jeg SER mye til mine barn... og nyter hvert sekund=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...