Gå til innhold

Og hvor blir all tiden av????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tiden flyger! Under 4 måneder igjen til terminen. Jeg synes det går utrolig fort! Forrige gang jeg gikk gravid var 4 måneder en evighet! Jeg skulle ønske babyen kom ut samme dag jeg oppdaget jeg var gravid, gjerne dagen før jeg oppdaget det... Men nå går tiden litt fra meg. Har et barn på 1 1/år. Mye å gjøre i forbindelse med jobb, selv om jeg nå er litt sykmeldt. Jeg har mine graviditets-ondter, og venter på behandling. Husarbeid er ikke førstepri fortiden, men det ser da ganske greit ut likevel. Før babyen kommer skulle jeg gjerne ordnet album til min 1-åring. Dette er egentlig min store hobby, men ligger 14 måneder på etterskudd... Ikke har vi fått ordnet rom til barna heller. Så vi ender nok med å ligge 4 stk på samme rom den første tiden. Har nylig flyttet inn i nytt, stort hus, men ikke alt er ferdig ennå... Blir nok iløpet av vinteren. Ikke har jeg kjøpt noen nye plagg ennå heller. Haster vel ikke direkte, men føler jeg var mer ajour sist... Hvordan har dere det??? MEN livet er hærlig, tross alt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tiden går både sakte og raskt...

gleder meg sååå voldsomt til å bare være ferdig med svangerskapet, men likevel så angst mot alt med fødselen ..

Føler meg liksom ikke helt klar for noe fødsel..

 

Skal begynne på guttene sitt rom neste helg....alt må ut av rommet..demontere alt de har...male, pusse, lakke, og kanskje kjøpe nye skap..

Mye av lekene må iallefall kvittes med...Må jo lage plass til at den lille babyen skal måtte dele rom med guttene etterhvert...

orker rett og slett ikke gjøre det etter babyen kommer, Husker hvor travelt det var sist

 

Er for tiden hjemme med nr 2 og vi får ikke barnehageplass før til tidligst nesteår, så vet jo at jeg kommer til å gå hjemme med de begge en god stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du gruver deg til fødselen, må være litt slitsomt å gå å tenke på det. Jeg gruvde ikke sist, og gjør det heller ikke nå. Synes det var skikkelig vondt sist. Fødselen varet lenge. Men det meste var glemt når babyen kom. Selv om jeg hadde en hard fødsel sist håper jeg den blir bedre nå:-)

 

Rart dere ikke får barnehageplass, det er jo lovpålagt. Håper du har familie i nærheten som tar i ett tak innimellom så du får hvilt deg litt. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...