Krystallglass Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har hatt en god venn i noen år, og det har blitt til kjærlighet. Og nå skal vi flytte langt sammen. Jeg gleder meg masse ! =) Jeg har en sønn på 4 år. Og det hadde vært gøy å truffet andre mødre i samme alder Er det noen her fra Arendal tro?
simonsmamma Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er fra Nedenes det er 10 min med bil fra Arendal hvor i Arendal skal dere flytte og hvor flytter dere fra?
Krystallglass Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Vi flytter inn i en leilighet midt i sentrum i morgen - sitter her og er så spent at jeg får ikke sove ;p Vi har lånt leilighet av familien hans i en uke nå, så det skal bli såå godt og få kommet inn i leiligheten Vi har flyttet helt fra Hedmark - så det er et stykke Hvor gammel er din sønn?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jeg er fra Arendal Bor rett ved Maxis, men flytter i leilighet over Amfi 1.august
Maria_Haugedal Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Jeg bor i Grimstad, men det er jo ganske nærme, Vil gjerne bli kjent med dere. Jeg er 24 år og har ei jente på 6 år og venter en gutt 7. oktober. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå