~rugemaskinen~ Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Førstemann hos oss kom i uke 31, og etter ukevis på sykehus og diverse permisjoner de siste dagene, ble det liksom aldri behov for noe hentesett for oss. Nå lurer jeg på hva dere planlegger å ha på babyen? Jeg har lurt litt på noe i ull/silke balnding fra Nøstebarn kanskje? Eller blir det for varmt? Skal man ha lange armer/ben eller korte? Regner med å føde i løpet av juni, og det er jo håpløst å vite hvordan været er?! Hva planlegger dere?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hufff, får håpe du går litt lenger denne gangen. Skal føde i juli. Har kjøpt en strømpebukse i bomull og en langermet body. Svigermor har strikket et hentesett i bomull som Alexander skal ha utenpå. Vet jo aldri med dette været i dette landet da hehe.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 body med blondekrage, velour-sparkebukse, sokker, bomullsjakke med matchende lue. Er det kaldt blir det en jakke mamma strikka til sønnen min, om hun ikke lager en ny da.. skulle jeg se det blir noen problemer med klærne, så får jeg bare mannen til å kjøre og fikse noen;)
nr 2! <3 Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 har kjøpt sparkebukse, bodey, jakke og lue til å ha på han... har jo teppe og så regne m at d e nok. midten av juli.
minimimmi Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Jenta mi skal ha på seg samma jakke og lue som jeg hadde da jeg var henta :-) Strikka av farmora mi, som desverre ikke får oppleve den lille jenta, men vil gjøre det for å vise at vi husker henne :-) Får baby i juli, men vestlandsværet er jo ikke til å stole på.... Spent på sommeren! :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Lillemann ble kjørt hjem i strikka ullsett fra farmora si, men d va i november Dn hær gangen har æ funnet fram en søt langerma kjole og leggings + søte sokkesko og tynn bomulls lue Bor laangt oppi nord - så ingen garanti for at d e varmt i juni
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Langarma body, bukse enten med ben eller sokker, lue, liten strikkejakke + teppe rundt. Venter junibaby men hadde nok hatt dette på uansett vær og heller pakket inn i ekstra dyne om kaldt. Er det kjempevarmt ute har man på aircondition i bilen og ungene bør uansett dekkes av klær med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå