Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Ser at det er en heksejakt på gang her inne, etter...meg? Dere kan gjette opp og ned i mente, mene og tro noe om meg. Men la meg være i fred nå. Jeg mistet barnet mitt i uke 31, og flyttet da fra den byen jeg bodde i. Beklager for ukorrekte opplysniger her inne, men hvem har sagt at man må være ærlig på et anonymforum på NETT? Og når jeg sier at venninna mi har lånt nicket mitt, så stemmer det. Jeg følte ikke for å være på barnimagen.com etter det som skjedde, så jeg "ga" henne nicket mitt. Du som skriver her lenger ned at du vet hvem jeg er.. Spennende hvis du hadde turt å sende meg et brev å si hva du "vet". Har nemlig en mistanke om hvem du kan være, og hvis det er slik at du henger meg ut nå bare for å være jævlig, så lev med det du. Tragiske er at du sier du kan nevne hvor mange barn jeg har, når du vet at jeg mistet min lille. naeetta.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor signerer du ikke med nick da?? Om du er "naeette??"
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Helvete så mange troll det er her inne. Jeg kan også si: Jeg er naeette. Jeg er sug lut, jeg er lammekjøttmannen...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Enig, syns også du bør få være i fred nå. Helt utrolig hva mange her inne får seg til å si!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor startet du nylig en tråd der du skrev at "livet er herlig" hvis du har nylig hatt en senabort? Og det tar 1 minutt å lage et nytt nick, så man arver vel ikke nick vel?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Kanskje hun har behov for litt oppmerksomhet og oppmunting da vettu. Hvorfor bry seg?????
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Kjære Naeette, jeg vil foreslå litt terapi for deg. Det er ikke bra at du etter en senabort synes livet er herlig for du er så deilig at andres menn vil forlate damene sine for deg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 what?? du har jo nettopp sagt at alle synes det var SINNSYKT at du nettopp hadde født???
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 I det andre innlegget skryter du på deg at du ser så lekker ut etter nettopp ha fått et barn? Nå mistet du det i uke 31? Lukter muffens
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Kan dere syke mennesker la denne dama få være i fred nå?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 Hvem som er syk kan vel diskuteres. Vil tro hi er like syk, om ikke sykere enn stalkeren.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Stalker?? Nei nå må du gi deg! Selv om to personer vet hvem hun er så betyr ikke det at de er opphengt i dama! Tilfeldigheter krysser hverandre.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 Kan jo være dette var et barn før det hun har nå da? Tenke selv er en fin ting.
Gjest Tale30 Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 Det hun sier er vel at hun ga bort nicket sitt til en venninne da hun ikke ønsket å være inne på forumet her. Poenget er vel da at det er venninnen som er denne Naette som dere er så ute etter, men at noen vet hvem den opprinnelige Naette er og gir henne skylden for de innleggene som har vært skrevet som folk tydeligvis har gått bananas av å lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå