Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Skal kjøpe klær i barselgave, men usikker på om det er kledelig?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg kjenner en nydelig jente med typisk rødt hår, hun er kjempefin i litt sånn lilla/rosa toner om du skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Oftest ikke, men der finnes unntak:) Rødt har mange nyanser - (men er det oransje, er det sannsynligvis ikke så fint)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Har aldri hørt om noen med oransj hår. Snakker vel oftest om rødt hår. Ikke det fineste med rosa til rødt hår, men på en baby går vel alt an. Hvis du er i tvil, så kjøp en annen fin farge. Mye lilla, grønnt eller hvit for tiden:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 ikke lilla heller syns jeg, men kanskje noe i bruntoner? hvitt er jo safe da
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Lillatoner og rødt er finere enn rosa til oss med rødthår er min erfaring i hvertfall. Er selv rødtopp :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Legg ved en pakke hårfarge som passer til rosa tøy, så er det bare å kjøpe i vei så mye rosa som du gidder
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Grønt er sikkert nydeligt! Det samme gjelder klær i jordfarger. De får sikkert masse rosa uansett, så det er jo litt kjekt å gi litt andre farger syns jeg!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Hvorfor kjøpe rosa? Sikker på at foreldrene faktisk liker rosa og vil at babyen skal kles i rosa? Man MÅ jo ikke kle jenter i rosa og gutter i blått. Gå for en annen farge enn rosa uansett er i alle fall min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå