tingeling78 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Noen som vet om det finnes en kalkulator på nett for å regne ut permisjonstiden? Ved forrige svangerskap telte jeg uker og fikk aldri det samme som nav. Det var noe med at de regnet 5 arbeidsdager i uken og at jeg ikke bare kunne telle hele uker. Så denne gangen ringte jeg nav med en gang og spurte om de kunne regne det ut, men da fikk jeg bare beskjed om at hun ikke kunne det, for de hadde ikke kalender for 2011.. Er det mulig?? Men nå sa hun at jeg godt bare kunne telle ukene. Kanskje jeg som er litt treg, men skjønner faktisk veldig lite av dette;)
bitthen Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Du har vel kalender på mobilen din? Når skal du gå ut i perm og hvor mye dekning skal du ha da? Du kan jo egentlig bare telle ukene. Kan hjelpe deg om du sier når du skal ut etc.
Venter på lillebror-Høygravid! Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Er permisjonskalkulator på NAV sine nettsider, hvis du skal ha standard 100 eller 80%... Men ikke hvis du skal ha gradert uttak...
supermom* og ny på vei Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Mener nav teller hele uker og ikke arbeidsdager.
tingeling78 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 I 2008 telte jeg uker og bommet med 1,5 mnd. Da fikk jeg beskjed om at jeg måtte telle 5 dager i uka. Men nav gjorde det for meg og ga meg bare en dato. Så derfor ringte jeg de nå, men fikk da beskjed om bare å telle ukene. Jeg klarer det altså Men tenkte at jeg kunne kontrollere det på en kalkulator på nett, så jeg ikke får alt i retur:) Takk for tips, skal se på kalkulator på nav sine sider.
(Muskat) Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 http://tjenester.nav.no/foreldrepengeveilederen/fpenger/fpengerWizard.do Fyll ut skjemaet, der kommer datoene etter hvert.
Hekta Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 http://www.hf.uio.no/personal/ I høyre kolonne under 'maler' ligger en kjekk permisjonskalkulator. Den åpnes i excel. Kan legge inn diverse opphold i den og (som f.eks ferie, pappaperm osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå