Gå til innhold

Hvordan overføre fra data til tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en sånn overføringskabel for å åverføre bilde fra PC til tv, men jeg får det ikke til. Det vil si jeg får til å overføre fra pc til tv, men jeg finner ikke den på tv`n. Jeg vet det er rotete forklart, men...

Trykker på Fn og F5, og da får jeg valget om jeg vil ha bare på pc, på pc og tv eller bare tv. Dette gjør jeg rett, men finner ikke bildet igjen på tv`n. Har prøvd å søke opp kanalene på nytt, men det nytter ikke. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre feil?

Vet heller ikke hvor jeg har boka til tv`n...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Hos meg så må jeg trykke pc når valgene kommer opp. Dette er fordi jeg ikke har hdmi-kabel. Er det hdmi-kabel du har, skal det være et av alternativene og da velger du det. Sånn er det i hvert fall på min tv.

Skrevet

Hvor får du opp disse valgene? Jeg får bare opp bilder på pc`n om bildet skal være på pc, pc og tv eller bare tv.

Får du noen valg opp på tv`n? Det gjør ikke jeg...

Skrevet

Plages fortsatt...

Utgangen på tv`n er merket vga. Kabelen passer inn i utgangen både på pc og tv. Det må da være rett kabel jeg har, eller passer flere typer kabler inn i samme utgangen? Kan det være årsaken? At jeg har feil kabel? Vet ikke hvordan kabel jeg har. Det står ingenting på den, men den passer som sagt inn i begge utgangene...

Skrevet

Fant det ut:-) (og det var simpelt-hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...