førstegang...1 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Det er ett par på jobben som har en jente som heter Emilia. Kjæresten min elsker dette navnet og jeg også egentlig. Problemet er at jeg synes kanskje det er litt dumt og bruke det samme navnet til jenta vår. Vi vil ha Emilie da, men det er nesten det samme. De har hatt med jenta si endel på jobben så alle har ett godt forhold til henne. Men vi klarer alikevel ikke la navnet gå ifra oss. Hva synes dere, helt ærlig??
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Vil dere ha Emilie så ta det!
Turbojenta og lillesøster Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg hadde brukt Emilie! Elsker man et navn så gjør man det! Synes det hadde vært noe annet om det var familie synes jeg! Det er jo heller ikke så uvanlig navn at ingen andre heter det liksom
Selo Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Det er jo ikke engang det samme navnet... Hadde tatt det jeg! Dere er jo ikke so close heller.....
kamillepersille(78) Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Enig med de andre her! Ta det navnet hvis det er det som føles riktig. Andre mennesker har ikke enerett på et navn bare fordi de kom først til mølle, enten det er venner, jobb elelr familie..Dessuten: jobben byttes kanskje ut etterhvert, datteren din har dere forhåpentligvis for alltid!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå