Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg begynne med Wild Yam.Har prøvd å bli gravid i 2 mnd.har tatt ut p stav for 2 mnd siden har ikke fått mens ennå? har hatt eggløsning 2 ganger på 14 dager. går det ann det da.Bruker bi dronning gele.Så er det det da skal jeg begynne med Wild Yam.? håper at det er noen som har erfaring med det da :-) håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv brukt p-stav og den er nok med på å tulle litt med syklusen i etterkant. Men jeg tror jeg har hørt et sted at man kan få mens uten el, men ikke el uten mens (hvis man ikke er gravid da). Hvordan tester du etter el da?

Skrevet

Hei takk for svar. Jeg fikk el 2 dager etter jeg tok ut p stav.Tar eggløsning test og den var positiv. Jeg merker også når jeg har eggløsning veldig vondt i maven og ryggen.så tar jeg test for å være sikker og den er positiv,Slik er det med meg, kanskje ta meg en tur til gynokolog ?:-)

Skrevet

Sikker på at du ikke er gravid da?

Var selv til GU for noen dager siden pga at jeg hadde mye vondt i magen og at mine sykluser har gått fra 28 dager til 38 dager nå sist. Viste seg at jeg hadde forhøyet CRP og han trodde jeg kanskje hadde eggstokkbetennelse! Har hatt smerter i 3 mnd og lege sa sjansen for å bli gravid under en slik sykdom er lik null. Ble plutselig usikker på om jeg i det hele tatt har hatt el i løpet av de 9 mnd vi har prøvd :P Men er i alle fall viktig å gå til lege dersom man lurer på noe.

Har du barn fra før?

Skrevet

Ja.jeg har 5 barn 4 gutter i alder 22år. 17.5 år.13 år og 8 .5 år og jente 6.5 år. du da har du noen barn? :-)

Skrevet

Hei igjen. Jeg har hatt eggstokk betenelse før og har blitt gravid mange ganger etter det.Så stå på du så blir du sikkert gravid skal du se :-)

Skrevet

Håper virkelig det :) Jeg har 2 barn fra før (9 og 5), men dette blir (forhåpentligvis) det første med "ny" samboer. Har klaffet på første forsøk med de 2 første, men nå vil det altså ikke bli sånn denne gangen :o Har vært igjennom et svangerskap utenfor livmoren for en 4 år siden (brukte spiral) og måtte derfor fjerne egglederen på venstre side. Dro til dr pga smerter på den "friske" siden og må nok innrømme tanken på at dette kan gjøre meg steril er til stede :P

Men så har heller ikke sambo vært "gravid" før, så jeg syns det er spennende å finne ut om det klaffer mellom oss :o

Må være utrolig moro å begynne på'an igjen nå da :)

Har i alle fall planer om å ikke begynne med prev igjen om det klaffer så vi blir gravide. Kan gjerne tenke meg to tette eller i hvertfall la det som skjer få skje.

Skrevet

Ja. vi for håpe at vi klarer å bli gravid i gang til,men jeg er ikke så veldig optimist når det gjelder meg selv. Og det er på min alder, er vel ikke så lett når man er 45 år da. Har altid blitt gravid med 1 forsøk før. Men får vel bare ta det som det kommer kanskje det ordner seg? Lykke til til deg og mannen din. Jeg håper at du blir gravid, nå kommer sommeren så da kan man nyte den.:-)

Skrevet

Høres jo ut som du har vært super fruktbar frem til nå da :) Du får kanskje belage deg på at det går litt mer enn en pp, men det blir nok regner jeg med :)

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...