Gå til innhold

Hva er DITT beste slanketips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd ketolyse, men orker ikke spise så mye fett selv om vekten raser ned. Vil gjerne ned 5 kg til, men vet ikke helt hva som er mest effektivt.

Hva er din hemmelighet til en slank kropp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regelmessig trening, minst 3 ganger i uken. Spise lite og ofte, helst ca 5 måltider om dagen.

Skrevet

Trene, og spise sunt og regelmessig :)

Skrevet

Treningsøkter. Minst 5 i uka. Minst 30 min. Med høy intensitet og lav intensitet annenhver øvelse. Kiloene raser av :0)

Skrevet

Takk for svar. Har desverre ikke andre muligheter for å trene enn å løpe, da vi bor langt fra treningssentre og jeg er alene med sønnen min fram til kl.18 hver dag, også på lørdager.

Men jeg prøver å løpe litt på kvelden, synes bare det er sååååå tungt..

Skrevet

Da ville jeg kjøpt en ergometersykkel og en treningsvideo(feks 30 day shred):) + spise sunt og variert:)

Skrevet

Trening, minimum 3x1 time i uken, med litt høy intensitet som jogging, sykling, dans etc. Blir sikkert bedre med styrketrening i tillegg, men personlig fordrar jeg ikke styrketrening. Funker godt med lange, seige joggeturer i moderat tempo for min del + spinning.

Spise hver 3 time og tygg maten godt.

Ellers er det jo den enkle formelen, at jo mer energi du putter i deg, dess mer må du forbrenne bort.

Skrevet

Glemte å si at for at jeg skal gi det lille ekstra under trening så må jeg ha favorittmusikken på øret. Ellers funker det ikke for meg. Jeg synes også jogging var tungt i begynnelsen, helt til jeg skaffet meg en pulsklokke. Da oppdaget jeg fort at jeg trente for hardt. Senket joggetempoet mange hakk og da ble det plutselig veldig gøy å jogge og formen steg betraktelig. etterhvert føltes det som jeg kunne jogge i det uendelige, og gradvis kunne jeg øke tempoet også, uten at det føltes som blodslit. Fra at jogging har vært hat-trening har det nå blitt elsk-trening :)

Skrevet

Mitt aller beste tips er rett å slett å spise mindre. Ta bare en porsjon, 1 skive o.l. Ikke spis mellom måltidene. Og trening kommer man ikke unna, om du ikke liker å løpe, så kan du gå. Legg deg på gulvet og ta styrkeøvelser :-) Det gjør jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...