Mona I. 14 pp Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Er det noen her inne som har prøvd kopping? Jeg har gått til akpunktør noen mnd grunnet manglende eggløsning. Heldigvis har hun klart å endre på dette (er like spent hver mnd når jeg tester med eggløsningstestene), og vi er inne i den 7. pp nå. MEN, for 14 dager siden fortalte akupunktøren at hun ville forsøke med kopping i tillegg til nålene. Jeg var da på dag 6 i syklusen og hadde akkurat sluttet å blø. Koppene ble satt på over begge eggstokker i 10 min, og jeg fikk beskjed om å komme tilbake etter 1 uke for å få 20 min, deretter 30 min i påfølgende uke (jeg har ikke fått konstantert tette eggledere). Dagen etter koppingen fikk jeg voldsomme smerter i nedre del av magen/eggstokkene. Smertene avtok gradvis og vedvarte i 3 dager, og jeg begynte å blø etter 2 dager. Nå har jeg blødd i 14 dager, nokså kraftig vil jeg si, og lurer på om det er flere enn meg som har opplevd dette? Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt redd nå, jeg må skifte tampong ofte og blødde igjennom både bind, laken og overmadrass forrige natten. Koppingen etter 1 uke ble utsatt da akupunktøren hørte at jeg blødde og jeg skal egentlig dit for å få 20 min i morgen. Spørsmålet er om jeg tør....? Burde jeg heller oppsøke en lege for blødningene i stedet? Sliter med svimmelhet og lave jernlager fra før og går på jerntabl - blødninger i tilsammen 3 uker hjelper nok ikke på den saken akkurat.. Er som sagt inne i vår 7. pp, jeg er 32 og har masse hjerteproblemer i familien og vi har fått beskjed fra gynekolog at det "haster litt", men denne mnd's EL blødde jo bare bort. Begynner å føle meg kjempestressa, noe som går utover både humøret og delvis sambo.... Gode råd mottas med takk!!!!
mayflower Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ingen gode råd, men jeg hadde tatt en tlf. til legekontoret i morgen. Bare for å høre hva de sier.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Sikkert lurt å ringe akupunktøren din som har satt koppene også. Kan hende h*n har en god forklaring på hvorfor dette skjer. Om ting er ustabilt og akupunktur/kopping har trigget noe ved eggstokkene dine kan det hende at det du opplever faktisk er et postivit tegn? Jeg har har tatt akupunktur og har nå begynt å få kraftigere mens. Ikke noe jeg direkte ønsker, men akukpuktøren min sier at det er et sunnhetstegn for meg.
Mona I. 14 pp Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2010 Ja, får håpe det er et godt tegn Tror jeg ringer legekontoret i morgen for sikkerhets skyld, takk for gode råd (tar gjerne i mot flere meninger)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå