Gå til innhold

Bøldning i 14 dager etter kopping, begynner å bli bekymret :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har prøvd kopping?

Jeg har gått til akpunktør noen mnd grunnet manglende eggløsning. Heldigvis har hun klart å endre på dette (er like spent hver mnd når jeg tester med eggløsningstestene), og vi er inne i den 7. pp nå. MEN, for 14 dager siden fortalte akupunktøren at hun ville forsøke med kopping i tillegg til nålene. Jeg var da på dag 6 i syklusen og hadde akkurat sluttet å blø. Koppene ble satt på over begge eggstokker i 10 min, og jeg fikk beskjed om å komme tilbake etter 1 uke for å få 20 min, deretter 30 min i påfølgende uke (jeg har ikke fått konstantert tette eggledere).

Dagen etter koppingen fikk jeg voldsomme smerter i nedre del av magen/eggstokkene. Smertene avtok gradvis og vedvarte i 3 dager, og jeg begynte å blø etter 2 dager. Nå har jeg blødd i 14 dager, nokså kraftig vil jeg si, og lurer på om det er flere enn meg som har opplevd dette? Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt redd nå, jeg må skifte tampong ofte og blødde igjennom både bind, laken og overmadrass forrige natten. Koppingen etter 1 uke ble utsatt da akupunktøren hørte at jeg blødde og jeg skal egentlig dit for å få 20 min i morgen. Spørsmålet er om jeg tør....?

Burde jeg heller oppsøke en lege for blødningene i stedet? Sliter med svimmelhet og lave jernlager fra før og går på jerntabl - blødninger i tilsammen 3 uker hjelper nok ikke på den saken akkurat..

Er som sagt inne i vår 7. pp, jeg er 32 og har masse hjerteproblemer i familien og vi har fått beskjed fra gynekolog at det "haster litt", men denne mnd's EL blødde jo bare bort. Begynner å føle meg kjempestressa, noe som går utover både humøret og delvis sambo....

Gode råd mottas med takk!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen gode råd, men jeg hadde tatt en tlf. til legekontoret i morgen. Bare for å høre hva de sier.

Skrevet

Sikkert lurt å ringe akupunktøren din som har satt koppene også. Kan hende h*n har en god forklaring på hvorfor dette skjer. Om ting er ustabilt og akupunktur/kopping har trigget noe ved eggstokkene dine kan det hende at det du opplever faktisk er et postivit tegn?

Jeg har har tatt akupunktur og har nå begynt å få kraftigere mens. Ikke noe jeg direkte ønsker, men akukpuktøren min sier at det er et sunnhetstegn for meg.

Skrevet

Ja, får håpe det er et godt tegn :)

Tror jeg ringer legekontoret i morgen for sikkerhets skyld, takk for gode råd (tar gjerne i mot flere meninger)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...