Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 jeg hadde en s.a for 10 dager siden.. visste ikke at jeg var gravid..men fosteret var rundt 5-7 cm.. så regner med jeg var litt langt på vei? jeg begynte å blø ei uke før det skjedde.hadde mye magekramper..men da forsteret kom ut forsvant dette. så har jeg hatt litt småblødninger i ettertid..siden lørdag så har jeg blødd så mye at jeg må skifte tampong etter 1-2 timer.. betyr dette at jeg har rester som skal ut?er dette farlig? kontakta lege idag og han skulle snakke med gynekologisk avdelig,men har ikke hørt mer fra han:S blir bare litt bekymra:/
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Det en slags renselse du skal igjennom. Alt skal jo ut igjen. Jeg blødde i mer enn to uker ved en av mine SA.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 ja men nå har jeg blødd i over 3 uker:S og nå er det sånn fossblødninger..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Hei, jeg blødde ganske lenge etter begge saene, lurer på om jeg blødde i ca 3 uker jeg? men du, ikke bruk tampong, du kan få infeksjon..det er jo ikke mensblod som kommer ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå