Gå til innhold

Gulesider og flokken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt et annet nick her inne før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)

Skrevet

Og det var?

HI

Skrevet

Mange som har spurt meg om dette.

Jeg var gift med en annen og er lykkelig på nytt etter en skilsmisse og synes det er greit å ha et nytt nick nå av respekt for eks og gulesider ;)

Har sagt til de fleste som lurer at de bare kan sende meg en pm. Så skal jeg fortele deg det :)

Skrevet

Var ikke vanskelig å skjønne det gamle nicket da... Var bare å se bildene på albumsidene. Enten spør du på PM ellers finner du ut selv da HI!

Skrevet

hehe :)

De bildene skulle jeg slette på fredag....

Skrevet

Tror jeg vet, det begynner på S.....

Skrevet

Sikkert lurt hvis du ikke vil at alle skal vite ;-)

Skrevet

Om dere vet hvem jeg var så synes jeg dere også kan tenke på hvorfor dere tror jeg er her under et annet nick.

Jeg har lyst til å være her og snakke med andre mødre om barn, graviditet, tull og tøys.... bruke tid her inne bare på å være mamma :)

Håper dere som vet godtar dette.

S stemmer :)

Det er ingen stor hemmelighet men jeg orker bare ikke "mas" fra andre brukere :)

Ha en fin kveld :)

Skrevet

Selvfølgelig :-) Er derfor jeg skrev det med bildene da, var et hint til deg. Har jo ikke lagt ut nicket ditt for en grunn. Følte meg litt truffet nå, for føler da ikke jeg har sagt noe om deg! Godtar det.

Ha en fin kveld selv :-)

Skrevet

:) Ikke føl deg truffet. i forrige uke fant jeg ut at en av mine beste venninner er her inne haha....

Sikker på om hun så bildene skjønte hun at det var meg. De ligger jo på facebook også :)

Men har fjernet dem nå så takk for at du sa det om bildene hehe...

Du får ha en fin kveld selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...