Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Kan vi ha prinsessetallerker og kopper hvis det er invitert både jenter og gutter i bursdagen? Eller bør man velge noe mer nøytralt, som f.eks Ole Brum? Jenta her veldig lyst på prinsesse da...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Guttene mine synst det er kjempekult å gå i jentebursdager, for da er det rosa for alle penga. Biler og Batman får de nok av, mens prinsessene er så søte så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå