førstegangs-prøver<3 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hei.. Jeg har lest at soneterapi kan hjelpe med graviditet, hvis uregelmessig sykluser ++ noen her som har prøvd det?
Fru Tuttemor Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hei Skal til soneterapi den 3juni,er da godt over El og noen dager unna ikm men satser på at det har sin virkning uansett er verdt å prøve
førstegangs-prøver<3 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg skal til soneterapi nå til onsdag. jeg har ikke kommet inn i regelmessig mens etter p pilleslutt.. har lest mye positivt rundt det - spent på å høre om noen her inne har opplevd no positivt med det
Night 78 - keiser og prins Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Hei Jeg går til øreakupunktur og så får jeg fotsoneterapi mens nålene virker. Bgynte på slutten av forrige syklus med det så er spent på om det klaffer denne syklusen!!!
førstegangs-prøver<3 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Er spent - skal i morgen ettermiddag. Jeg har null anelse på hvor jeg er i min syklus - 35 dager siden sist mens.. Begynt med Perly og temper hver morgen - men den viser ingen ting for meg enda som er logisk, siden jeg ikke har fått TR en gang til siden jeg startet med den... Men håper da soneterapien kan gjøre at TR blir mer stabil. Hører gjerne fra dere som kanskje sitter med erfaring fra dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå