Gå til innhold

hva syns dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fint :) Kommer du fra Valdres ?

Skrevet

Mannen kommer egentlig derifra så vi vurderer å flytte dit.

Bor du der?

HI

Skrevet

Rett og slett nydelig! Og billigere enn vårt rekkehus på 124 kvm...

Skrevet

Nei ,men halve familien min kommer fra Etnedal (min mor +tanter,onkler,søskenbarn ol)Så er godt kjent oppi der .Veldig fint område dere ser på :)

Skrevet

ok :) ja, vi vurderer å flytte, men er litt usikre ang arbeidsmarkedet, vi kommer nok til å gå mye ned i lønn begge to, derfor tror jeg ikke vi kan ha et hus til nærmere tre millioner, selv om vi nå klarer oss helt greit med 2,7 i lån..

HI

Skrevet

Jeg er ikke så gla i "seterstilen", og jeg syns absolutt ikke at det passet med alt det gull stæsjet. Mange innvendige løsninger her som jeg ikke kunne levd med. Hagen og tunet har tydeligvis ikke vært prioritert på leeeenge, så der er en jobb å gjøre. Ville heller aldri hatt det huset i de fargene. Men for all del, en staselig bolig på et vis....

Skrevet

Åh, tenk å male det huset der. Blir sliten av tanken.

Ellers var huset greit, men var en del jeg måtte ha forandret på før jeg kunne vurdert det selv. Mye malearbeid, hadde kanskje malt kjøkkenet litt hvitere også. Er det tapet på badet, virkelig? Neitakk.

Skrevet

Hadde aldri kjøpt et sånt hus. Bygd på 1800 tallet liksom.. Kjøp dere heller tomt og bygg et nytt ett. Huset var ikke spesielt fint synes jeg..

Skrevet

Det var et stort, flott og stilen var gjennomført. Jeg hadde aldri villet kjøpt fordi det ikke er min smak i det hele tatt, i tillegg vil jeg tro det er kaldt. Hagen ser også ut til å trenge en del arbedsinnsats. Men liker du huset og har erfaring og liker å bo i et gammelt hus, så er det nok mitt i blinken.

Skrevet

Kjempefint hus,dette er rene drømmehuset for meg.Og det var billig.

Skrevet

Lekkert :) :) :)

Kjøper dere dette må dere fly på auksjoner og handle møbler :)

Krever mer enn IKEA dette!

Men det er jo kjempebillig hvis det er i bra stand. Krever nok en del vedlikehold.

Lykke til!

Skrevet

Et hus med sjel! :-)

Jeg mener fargene er riktige for sveitserhus.

Hun som snakker om seterstil har vel aldri sett annet enn høyblokker.

Og du tar ikke bare malekosten fatt på et nytt kjøkken som er sprøytelakkert! Ikke hør på de som skal ha alt kritthvitt,

Har dere røtter i Valdres og har mulighet til å kjøpe dette huset, har dere en perle ikke bare for dere selv, men for generasjoner!

Slå til!!!

Skrevet

Stort sett nydelig, men skjønner ikke hva gullkraner og fransk tekst over ovnen hadde der og gjøre. Det kan rettes opp for en billig penge:)

Skrevet

Hvis alt er i orden med huset (ikke fukt f.eks.) så hadde jeg slått til på flekken. Gullkraner osv er lett å skifte ut hvis man ønsker det. Det er jo også helt gigantisk til den prisen :-) Kjempefint hus :-)

Skrevet

Dere må bytte tak, og dere må male, og det tar laaang tid.

Sjarmerende, ja.

Men tenk på alt vedlikeholdet, ikke lett å fylle det med passende møbler. Huset er for stort.

Skrevet

Gruuuuusomt. Utrolig billig da, her jeg bor hadde jeg fått en leilighet på 40 kvm til den prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...