Gå til innhold

Er dere ferdige med papirarbeidet?


Feit no more

Anbefalte innlegg

*puh* Blir helt svett, jeg, over alt av papirer som skal fylles ut og sendes hit og dit. Søknad om permisjon, søknad til folketrygden med følgebrev og terminbekreftelsel diverse vedlegg og tunga TUNGA BEINT I MUNNEN, bare!

 

Men nå tror jeg alt er klart. Har i alle fall levert fra meg alt av papirer til sekretæren på jobb som sørger for at alt havner på riktig plass... Takk og pris for slike ryddige mennesker som har hjulpet til med slike skjemaer mang en gang før!

 

Er dere ferige med papirmølla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, litt av et styr!! Jeg fikk sendt av gårde alt før helga. God følelse =) Har hørt at behandlingstiden er 2 mnd, så da er det bare å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tenkt å ta det nå i helga men finner ikke igjen foreldrepenge skjemaet på NAV sin side, får kun et eksempel som det står ikke skal sendes inn.. hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja off... syns jeg har holdt på å fylle ut det skjemaet lenge jeg.... aaahhh... så nå venter jeg bare på å få siste lønningsslipp, så vil jeg få den vekk å bort fra tankene mine... Kan tenke meg man letter noen kilo da ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen gi meg en liste over alle papirer jeg faktisk trenger å fylle ut, blir helt forvirra... (legg gjerne ved en link). Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om man kan forandre på permisjonsfordelingen etterhvert? Vi har planer om å reise noen måneder, enten ved juletider eller til våren 2011. Men vi kan ikke bestemme noe før babyene (tvillinger) er født.. Likevel må vi jo få søkt om permisjon etc så fort som mulig (jeg har i grunn glemt dette oppi alt det andre ;)).

 

Synes det er vanskelig å bestemme nå når vi skal ha permisjon, når han skal ha og hvor lenge jeg skal ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ferdig, men tenkte jeg skulle få gjort det unna i dag. Er så tiltak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til babyx2

Titter innom fra septemberklubben, godt det er flere med tvillinger ;p

 

Var på nav-møte for ei stund siden og man kan vaffal vente med å sette dato på pappapermen ei god stund, det viktigste var at datoen var sendt inn FØR MOR SLUTTET MED SIN PERMISJON.. Hvis den ikke var sendt inn trodde de far valgte den bort og da var den borte..

 

Tvillingukene kunne man også ta litt etterhvert, men her har jeg valgt å sette de opp med skjemaet jeg sender inn. Ellers så planlegger vi å ta ut ferie midt i permisjonen (ferien vår fra i år), og da kunne jeg gi beskjed i en tid på forhånd så ville de stoppe permisjonen x antall ferieuker..

 

Eneste som måtte være helt bestemt når ungene popper ut er hvilket system dere vil ha, 100% el 80% slik jeg fikk det med meg.. Da er jo selve lengden for permisjonen beregnet, burde vel ikke være kjempeproblemer for nav å få beskjed en måned før om far går ut i permisjon (?)..

 

Nå har det sett ut som nav her i stavanger (rogaland) kanskje er veldig snille på en del av disse områdene, men det jeg ville gjort var å tatt kontakt med ditt eget navkontor.. Gjerne på mail for de som forvater foreldrepenger sitter et helt annet sted enn på det vanlige kontoret veldig ofte, og man kan oppleve å få feilinformasjon..

 

Lykke til =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!! Ja, jeg håper de er like snille på Navkontoret vårt her i Oslo som de er i Stavanger, høres jo veldig greit ut når man står litt "friere" og ikke må bestemme alt akkurat nå :)

 

 

Lykke til med svangerskapet ditt, det går jo fort dette, plutselig sitter vi der med to stk babies :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg levert inn. Arbeidsgiver skal levere det inn for meg på mandag :) Ahhh.. deilig å få det unna ja... En ting mindre å tenke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...