ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Det ble en emmaljunga city cross :DSvart og hvit Glederr meg til og hente i slutten av neste mnd Andre som er rund 20 uke som har kjøpt vogn ?? er i uke 20 ..
tulla<3sep2010 Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Kjøpt og hentet jeg å! Emmaljunga Edge Duo med stelleveske i Dark Grey og sportsunderstell:)! Er så glad i den allerede! Er 23 uker på vei og det er vel 1 uke siden jeg hentet den, og flere uker siden jeg bestilte den;)!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Grattis med et godt kjøp, City Crossen er helt super! Har den selv allerede, og lillesøster kommer til å arve den, da jeg ikke ser noen grunn til å bytte ut den perfekte go' vogna mi;)
Perle3 Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 I hvilken farge kjøpte du den Edge duo, sør? jeg skal også ha den, men jeg klarer ikke bestemme meg for fargen. Ender vel opp med svart tenker jeg. Og hvorfor valgte du sportsunderstell? Aner heller ikke hvilket understell jeg skal velge...
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2010 Takk.. det er bra og høre.. HAr hørt om mange som er utrolig fornøyd med den vognen:D Med guttungen ble d masse forskjellige vogner pga klarte ikke og bestemme meg men tror at den emmaljunga vogna kommer til og vare fram til ungen er ferdig med vogn
*Nøtta* Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Kan man spørre hva du betalte for den City Crossen? Og hvor i Sverige/hvilken butikk kjøpte du den? jeg lurer også på å stikke over grensen å handle i sommer.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2010 Nøtta.. i strømstad på babyshopp.. Hvist du skal ha city crossen med allt utsyr koster den 7690 svenske men minus 20 prosent så kursen er i dag blir det 6150 norske. Jeg skal bare ha sportsdelen pluss stelleveske og fottrek siden jeg får låne bagen av svigerinna mi, så betaler jeg 5690 svensk dvs 4450 norske men siden jeg skal ha den andre typen stellevesken som er litt dyrere må jeg bet 150 kr mer.så blir tilsammen 4840 norske da må jeg bet for fotrekke også.. det følger med om du bestiller vogn med bag.. håper du skjønnte hva jeg mente her.. ble kanksje litt rot.. Men du må beregne ca 1 mnd bestillingstid på vogna... så min får jeg ikke før i slutten av neste mnd.;D
*Nøtta* Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Tusen takk for svar.. skal surfe litt og se om ejg finner en mailadresse/nettside til de der babyutstyrbutikkene over grensen. det er Babyshop i strømstad,og hvilke andre har vi over grensen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Vet at mange kjøper City Cross på Kattis babyshop; http://www.kattisbabyshop.se/ Finnes også mange pent brukte vogner på finn som regel, til halve prisen (kjøpte min CC brukt på finn, sparte noen tusenlapper på det ja- og vogna var veldig pent brukt- som ny:)
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2010 nøtta.. er nettsiden som lykkeli&glad sier her. er den butikken jeg har kjøpt den i .. på svinesund har jo de en babyshoop butikk også men der selger de ikke emmaljunga vogner, men masse andre fine vogner.. de har også en baby butikk på norby sentere. men eneste stede jeg vet om i sverige som selger emmaljuna er på strømstad. men har også mange andre fine vogner i de andre butikkene
butterflyes and dreams Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Hvis dere ikke skal helt sør i sverige å handle vogn, så har de emmaljunga på køpbarnvagn.se i Karlstad. De har nett butikk, så du kan se hva vogna vil koste!
tulla<3sep2010 Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Jeg kjøpte Edgen i Mørk grå, det er sånn små søte kaniner(?) på innsiden av trekket! Kjempe kos:)! Vi kjøpte spirt understelle fordi samboeren min er ganske høy (196) så da slapp han og gå å "sparke" i understellet på vognen, han gikk mye mer komfortabelt med det siden det er teleskop håndtak ifht classic. Den er litt tyngre, men vi skal ikke løfte vognen noe kjempe særlig så da spiller det ingen rolle:)! Jeg liker den kjempe godt!! Vi var i karlstad på kopbarnvagn.se og kjøpte den, da hadde jeg bestilt den og den vanlige stellevesken i samme farge på forhånd, betalte 6300 nok kr for alt! Her ville det vel ligget på ca 9000 kr! Så den turen dit var virkelig verdt det!
tulla<3sep2010 Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 å så hadde de så å si alle fargene på lager der på vognen, vi måtte vente en ukes tid på stellevesken, så da holdt de av vognen til oss frem til vi kom ned å hentet den:)!
Scarlette Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 Hva er prisen for den i Sverige vs Norge da??
tulla<3sep2010 Skrevet 26. mai 2010 #15 Skrevet 26. mai 2010 5900 nok kostet vognen med sportunderstellet i sverige, mot ca 8200 nok på rudobarnevognhuset. Så er endel å spare for noen timer i bil, man må jo bare ta den som en tur;)!
mamma til Jesper <3 Skrevet 27. mai 2010 #16 Skrevet 27. mai 2010 Jeg fikk en mail fra Kattis, i Kattis Babyshop med priser på Emmaljunga City Cross. Klippet rett ut fra mailen: "Emmaljunga City cross med city bag+fottrekk+stelleveske+rengtrekk kostar 7690,- SEK. Black Croc er lite dyrara den kostar paketkpris 8190,- SEK Celec kollektionen er högra pris ca. 900-1000 SEK dyrara en dom andra färgerna. Leverans tid er ca. 3-6 uke "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå