lifeline Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg skal ha ett opphold i en helg , må velge hotell. Hvilket ville dere valgt? det er bare jeg som skal ikke med barn eller noe.hvilket har best service og billigste priser?
petite fleur Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ligget to ganger på Børsparken Hotell, billig og bra :-) Var tidlig ute å bestille, så fikk det for ca 300 kr natta inkl. frokost. Stille og rolig til tross for at det er veldig sentralt. Vil ikke anbefale Cochs pensjonat ved Slottsparken, bråkete og dårlig service.
lifeline Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 det første hotellet ligger det i sentrum i oslo?
sprellemor Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 :-) Du spør kanskje feil personer? De som er fra Oslo har gjerne ikke bodd på hotell der... :-) En venninne av meg bodde på Hotel Opera. Det så veldig fint ut. Vet ikke noe om pris eller service.
Linchen Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Hotel Opera er helt topp, ja. Husker ikke pris, men rundt en drøy tusenlapp tenker jeg (dobbeltrom).
petite fleur Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Ja, Børsparken hotel ligger ca 3 minutters gange fra Oslo S.
SpongeBob Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Bodde på Folketeateret forrige uke, og var godt fornøyd, kveldsmat og frokost inkludert i prisen på rundt en tusenlapp:)
lucky meee:) Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er ikke så veldig godt kjent, men har bodd mye på hotell i oslo. Er veldig fornøyd med oppholdet på gabels hus, som ligger et par kvartal bak slottet. tror egentlig det er ganske dyrt å bo der sånn til vanlig, men vi bodde der for ca 1000kr natten for et par år siden (sjekket pris der rett før jul og da lå det på ca 1500kr natta i dobbeltrom. Frokost, kvelds inkludert i prisen (i tillegg var det vafler, wienerbrød og frukt tilgjengelig hele døgnet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå