Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #26 Skrevet 24. mai 2010 For det jeg har to små ikke og ikke tid til å gjøre det alltid, blir isåfall bare full fart for å føle meg vell når vi skal noe,men på fest blir det selvfølgelig litt mer..Men no drikker vi jo svært svært sjeldent da.Og ikke etter vi har fått små. Og typen syns jeg er fiiiiin uten sminke og sier at han vil jeg ikke skal sminke meg,for han liker å kose med meg og ikke maleskrinet..Og det er mange nydelige jenter der ute uten sminke,og uansett så skal vel du og dere andre som er enig drite i hva andre har på seg av sminke,klær,hvordan håret er osv..Tenk på dere selv..Har ikke mye til liv som må følge med på hva alle andre gjør og ikke gjør. Kan også være andre grunner dere ikke vet om!(psykiske feks,da er det ikke alltid du har ork å gjøre så mye).
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #27 Skrevet 24. mai 2010 Enig med deg 21:29. Mykje ein ikkje veit som kan spele inn. Har vært sterkt deprimert. For meg var det ekstra viktig å se bra ut da. Holde maska liksom. Men skjønner veldig godt dei som ikkje bruker tid på det. Folk får prioritere som dei vil. Travel kvardag. Tusen ting å huske på. Men ein skal jo ikkje gløyme seg sjølv for da om ein har det travelt. Innimellom er det veldig kjekt å pynte seg. Ikkje bare for seg sjølv men for mannen min. Han syns eg er fin uten sminke. (har sagt att eg er den einaste dama han har sett som er fin uten ) Men, eg veit att han setter pris på att når eg er pynter meg.
Gjest Skrevet 24. mai 2010 #28 Skrevet 24. mai 2010 Fordi jeg ikke liker følelsen av sminke og fordi jeg ikke synes folk med sminke generelt ser spesielt bra ut. Bortkastede penger, bortkastet tid og jeg er ikke interessert.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 24. mai 2010 #29 Skrevet 24. mai 2010 Dette er helt utrolig. Må man ha en gyldig grunn for ikke å sminke seg?? Sminker mennene deres seg også eller? De ser faktisk like jævlige ut som oss fra naturens side, om ikke værre.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #30 Skrevet 24. mai 2010 Fordi jeg har selvtillit nok til å kunne gå ut uten sminke. Skal jeg på byen eller lignede så sminker jeg meg jo,fordi det er litt festlig å dolle seg opp,men sånn til hverdags så synest ikke jeg at jeg trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå