Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Slik at du kan sove lenge? Her har det skjedd kun på morsdagen og når jeg var innlagt på sykehuset.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Vi deler på det. i helger og ellers når han har fri så tar vi stort sett annenhver dag;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 det gjør han ganske ofte, oftere enn meg nå for tiden, men de dagene jeg har dag vakt på jobben begynner jeg ofte kl 7.00, derfor synes han det er rimelig at han står opp med ungene når jeg har fri. Han har ingen problemer med å legge seg nedpå på sofaen på ettermiddagen, det får ikke jeg til.
3småtroll♥ Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Mannen min står opp med barna de dagene han skal på ettermiddagen. Da står jeg opp, steller meg og drar på jobben mens han har ansvar for å få eldste klar til skolen og kjøre de minste i barnehagen. De dagene jeg har fri står vi som oftest opp sammen når han skal på em. (jeg jobber kun 50%) Den uken han skal på form. står jeg opp med barna, med det er etter mannen har reist for han begynner tiiidlig;) I helgene er det som oftest jeg som står opp først, men mannen min kommer gjerne opp når vi er ferdige på badet så vi kan spise frokost sammen, Enkelte dager (dagen derpå- dager feks) liker han å sove lenge og da lar jeg han gjøre det;) De dagene mannen min står opp med barna, får jeg som oftest ikke sove igjen uansett da det er jeg som våkner av barna og må si fra at han må stå opp..... Så når jeg først er våken så står jeg likesågodt opp jeg også. Nå har ikke jeg det store behovet for å sove lenge(heldigvis) Men når det er sagt så har da vi (som alle andre) hatt våre krangler innen dette området! Spør du mannen din om han kan stå opp av og til? Her inså jeg at hvis jeg ville sove lenge så var det lurt å bli enige om det kvelden i forrveien! Da visste jeg at jeg kunne sove, og vi slapp krangling om det om morgenen:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Vet ikke hva jeg skal finne på, mannen er en morgenfugl og står som regel opp for meg uansett men tar ikke med ungen opp, så da må jeg stå opp uansett. Mistenker at det er pga morgenstell/bytting av bleie, Noe som han kun gjør hvis det ikke er noen annet alternativ. Hvis jeg er borte/butikken, venninne ol, venter han bare til jeg kommer hjem igjen. sukk.' HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Nå bor jo ikke jeg sammen med kjæresten min, men allikevel vil jeg svare Han står som regel opp først, med meg tussende etter... Jeg er absolutt ikke noe B menneske, men jeg liker å ligge litt i senga før jeg starter dagen. Han er mer opp å sprett, få dagen i gang type når han først våkner. Vi er på badet alle sammen samtidig, å etter han å alle barna ( det er mange tilsammen ) ordner han frokostbordet og jeg får ta mitt morgenstell ifred. Det har faktisk skjedd kun 1 gang at en av oss har sovet lengre enn den andre, å det var da jeg var syk.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Vi står opp annenhver dag når vi har fri,til hverdags står alle opp likt.Jeg synes d bare skulle mangle at mannfolka også skal stille opp,men ja d tok 10 år og tre barn før d blei en vane her ;0)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Nesten alltid. Det er kun en sjelden gang jeg står opp med ham
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Lørdager og søndager, og andre helligdager. Jeg tar dem om han er fyllesyk, eller veldig trøtt. Han drikker svært skjeldent. Jeg tar dem om morningene i uka, da han kjører på jobb veldig tidlig. Han pleier å ta dem om kvelden, bading og legging.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 Han er hjemme i perm, så hver dag. Han har vært hjemme i 4 mnd, og skal være hjemme i 2 mnd til, så det har vært hans jobb i det siste. Når han også begynner i jobb igjen, starter snuppa i barnehage, så da vil vi alle stå opp sammen til hverdags, men i helgene kommer vi til å dele på det- enten ved å ta annenhver dag i helgen, eller annenhver helg, alt ettersom hva som passer best. Vi er da et team, og ungen er begges, så det skulle bare mangle.
Lemonia Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Nå sover gutten vår til 10 hver dag (går ikke i barnehage), så ingen av oss trenger stå opp tidlig. Men da han var så liten at han spiste om natten (han fikk mme) stod mannen min opp og gav han mat like ofte som meg, det er en selvfølge for oss.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 hver dag om han ikke er syk da eller det er noe annet, for han vil selv gjøre det. men det hender han sover på sofan i løpet av dagen og det må han jo få gjøre. jeg får ikke det til. har vanskelig med å sovne selv på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå