Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Vi har vært sammen i 6,5 år, har hoppet av i svingen en hel rekke ganger men aldri blitt gravid av det.. Har også ei venninne som har hoppet av i svingen i flere år uten å bli gravid.. Alle sier jo dette er så utrygt, mange blir gravide etter kun et uhell osv. Hva betyr det da, at vi har vært ekstra flinke? Har forresten ikke hoppet av når det har vært helt uaktuelt å bli gravid, så det er sagt!
Gjest Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Dere er vel ikke så fruktbare, da. Det er jo noen som blir gravide bare de ser på hverandre, i mens andre kan ha sex i flere år uten prevansjon uten så mye som en falsk positiv test.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Har blitt gravid 2 ganger på første forsøk da når vi ikke hoppet av (har 2 barn). HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Synes bare det er litt rart at "alle" blir gravide bare de hopper av i svingen en gang.. HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 har brukt denne metoden i de 5 årene vi har värt sammen. jeg tåler ikke p-piller og lignende og han liker ikke kondom. så vi har brukt det som prevansjon hele tiden. funker helt fint for oss. aldri blitt gravid uplanlagt......har kun blitt gravid 2 ganger det var planlagt og spia satt på förste forsök begge gangene..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 har kun brukt hopping av i svingen som prevensjon siste 4 år. Tenkte at det sikkert ikke var så lett for oss å bli gravide, men jeg ble gravid etter 1. "test"!!! Har en venninne også som har samme erfaring.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Samme her! Vi har vært sammen i 4 år og har TO plannlaggte unger, begge satt på første forsøk og ellers har vi brukt å "hoppe av i svingen" som prevansjon uten at jeg har blitt gravid...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 Da er det sikkert forskjell fra mann til mann hvorvidt eller hvor mye sed som kommer ut underveis da.. vi er jo ikke helt like noen av oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå