Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 40dager igjen til termin 3Juli Hvem sku tro det når ser på meg da?? Ingen som tror meg når jeg sier at har ca 1mnd igjen her.. De lurer på om alt er som det skal med den Lille osv da.. Ja Vesla er som hu skal være,frisk og rask i mammas mage her.. her er magen min http://tinypic.com/r/216l1w/6
minimimmi Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 gratulerer, ikke lenge igjen! :-) Jeg har termin 9. juli, så teller ned til jeg selv også er høygravid! :-) Kjempefin mage :-) Hvordan er forma di?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2010 minimimmi Takk Går fort nå ja Formen er så som så for tiden gitt.. Kvalmen kommer og går,el er ikke direkte kvalm kaster bare plutselig opp.. Spise mat er nesten umulig Får ikke i meg nok mat tror jeg..Blir så fort mett nå :S Der da?
minimimmi Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Kvalme er ikke noe kjekt! Kjenner til den der å bare plutselig måtte kaste opp, men har sluppet unna de siste ukene. Håper det ordner seg for deg! :-) Du er "heldig" som blir fort mett, jeg har lest at "nå er det kanskje vanskelig å spise et helt måltid av gangen" Men neida, her går det meste ned....! :-P Jeg er redd for litt stor baby nå.... Aner egentlig ikke om hun er stor eller ikke. Var veldig kvalm ganske lenge jeg også, å da ble det automatisk lite mat. Babyen din har det nok fint der inne likevel du ikke får nok næring alltid :-) Full nedtelling på oss nå:-) Jeg er sykemeldt, så dagene går litt sakte, men heldigvis så er det ikke lenge til juli! :-) Venter jente her også:-) Masse lykke til! Og håpe apetitten blir bedre! :-) Hadde vært kjekt å "tatt opp kontakten" litt nærmere termin! Spent på hvordan det går med julijentene her!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Åååh, så fin mage! Jeg håper jeg får sånn Er bare 13 uker, så ikke mye mage her enda
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2010 minimimmi Den Lille tar den næringen og alt den trenger så det er bare meg det går utover.. hehe.. Ikke lagt på meg noe siden uke 28 jeg.. "bare" gått opp 7-8kg.. Men nå legger den lille på seg mye frem over så spennende og se fremover.. Er du på facebook el?? Evt medlem i "vi som har termin juli 2010"?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2010 Saelle Plutselig popper magen ut Hos meg kom magen i uke 20..
muskatt Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 Gratulerer! Jeg har termin samme dag som deg! Høygravid i dag jeg også! Er førstegangsfødene, har heller ikke så veldig stor mage. mange blir overrasket, jamen du er jo ikke såå stor sier de når de får høre hvor langt på veg jeg er... Venter forresten jente jeg også. Formen er finfin. Gjør nesten alt jeg pleier å gjøre til vanlig. (Veldig glad i å putle i hagen) Men merker at jeg må ta pause litt oftere enn vanlig...har ordnet meg en sånn "hvilestol" som gamle folk har, utenfor drivhuset mitt he he... Merker også at jeg blir fort mett...og fort sulten igjen he he... mange fellestrekk vi Juli nurk 2010 Lykke til med siste tiden alle sammen!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 24. mai 2010 se der ja Moro førstegangs her også... Nesten irriterendes at folk spør og når sier hvor langt en er på vei el hvor lenge det er igjen så tror de meg ikke.. Jeg er høy og "slank" av meg så Vesla har god plass og vokse på.. Hu er som hu skal være og på 3D regnet han mannen ut at Vesla kom til og veie ca 3500g når blir født.. Helt normal vekt på en unge for tiden det.. Hverken jeg el sambo var noe store når vi kom til el så... Andpusten fort ja.. det kan jeg skrive under på.. Nok med trappa opp i 2egt her det.. PHU...
minimimmi Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Visste ikke om gruppa, nei, men meldt meg inn nå! Kjekt :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2010 så bra Blitt noen medlemmer der inne nå
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Da har du termin dagen etter meg da=) Jeg har en smule større mage gitt, men nå fikk jeg stor baby sist gang og får vel det nå også.. Du er forresten kjempeflott gravid!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 24. mai 2010 Så blir en vel litt større andre gangen som gravid og.. Stort sett.. awww... takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå