Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Holder på å sprekke av irritasjon...! Etter mye diskusjon gjorde endelig mannen noe husarbeid igår. (jeg er i perm, men med store bekkensmerter) Så igår vaska han klær og hengte ut, har satt på ei maskin idag også. Nå skulle jeg legge sammen klærne og henge opp det som var i maskinen, til å finne ut at mannen har vasket ull, babyklær og dongeri og håndklær, undertøy og smekker i en og samme vask. på 60grader. så alle ullklærne mine er ødelagt, alle de hvite og rosa babyklærne er grå, mine hvite truser og genser/bluser er også grå/mørkeblå.... fader så håplaust, mannen er ikke 18 heller men over 30 og har da vasket klær i åresvis før vi flyttet sammen. Hvis jeg tar dette opp med han blir resultatet at da får jeg bare gjøre alt av husarbeid sjøl fremover.... argh.. måtte bare få ut litt frustrasjon
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 du må jo ta det opp med han alikevel, vis han klærne, og si at du må ha penger for å kjøpe nye klær. Du trenger jo ikke kjefte på han, bare vis han klærne.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Har dere nesten bare nye klær da, siden det er så mye farge i dem? Jeg kan gjøre samme "stunt" uten at noe skjer, men det er med klær som har vært vasket mange ganger før.
Mor Løvehjerte Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Vedder en hundrings på at han har gjort det nettopp for å slippe å vaske klær heretter.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 han har vasket sin nye dongeribukse i den ene vasken (har ikke blitt vasket før) og ei annen ny dongeribukse i den andre vasken (den har bare vært vasket en gang før) Vi har ikke veldig god råd, og de dongeribuksene er nettopp kjøpt på salg... babytøyet er plagg vi har fått som jeg tenkte å spare til vi får neste.. få penger av mannen.. haha, hadde han bare hatt noen så. Meste parten av hans lønn går til å betale hans gamle forbrukslån. resten til husleie/div regninger.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Det var min første tanke, at han gjorde det med vilje... HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Herregud, tror du virkelig mannen din gjorde det med vilje?!?! Er ikke alle som har så god peiling på å vaske klær. De fleste vet jo at man ikke vasker lyse og mørke klær sammen. Men å forvente at han vet atden nye buksa farger av kan man da ikke forvente? Her har jeg 2 skittentøysdunker, en med 40vask og en med håndduker og slik. Ull og penklær legger jeg ikke i dunkene i tilfelle sambo finner ut han ska vaske klær.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 jeg har også to dunker, i den ene ull, den andre håndklær. Har 3 andre dunker som står på boden... men han har stappet inn det han fikk plass for. Jeg sa det var min føste tanke, slik at han skal slippe å vaske noe mer, men håper for hans del at dette bare var uvitenhet. HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #9 Skrevet 24. mai 2010 13:36: Hvilken voksen mann vet ikke at nye dongeribukser farger av, og at mørke og lyse klær vaskes hver for seg? Mannen din må jo være komplett idiot! Jeg tror mannen til HI er en utspekulert liten jævel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå