Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hehe. blir helt dopet av det. lukter ikkje så godt når di er nybadet, men etter en dag eller to lukter det digg. blir helt satt ut når eg snuser på di. lukter litt rart også. Og nei! eg er ikkje gravid, er nemlig pappa til 2. :-D
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Du mener at du liker tåfis? *Grøss*...høres nesten ut som en merkelig fetisj....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 hm, hver sine lyster sier nå bare jeg. Spørs vel p åtærne også. Mi datters tær lukter tåfis, hun er 4 år. har luktet tåfis i flere år allerede. Har ingenting med hygienen å gjøre, hun dusjer ca 2 ganger i uka. Min sønns tær derimot luktet ganske godt når han var liten.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Hehe, når sønnen min på 7 måneder er nybada ligger jeg og lukter på heeele han jeg. Han lukter så nydelig baby :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Ikke noe rart at man digger lukten av egne barn, enten det er tærne eller noe annet. Selv har jeg ingen baby å lukte på før om et par mnd, men faren min elsket og jeg tar han fremdeles i å snuse oss i håret. Det lukter hans barn, og dette er jo biologisk. Slik er det med dyra og, digger lukta av barna sine :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Hi. Når eg tenker meg om er det bare ene kid'en som lukter godt på tærne. håret hennes lukter kjempegodt også. men gutten vår lukter godt i håret og ansiktet. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Ehh.. er det MENN her?????????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå