Gå til innhold

Please se hit... Lekking av fostervann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten mistanke om at jeg lekker fostervann... Har tatt på meg bind, og det blir vått. Har hatt mye utflod hele svangerskapet så kan være det. Men lukter det noe spesielt av fostervannet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta en telefon til Føden!!! Ikke vent med det, de stiller de rette spørsmålene og avgjør hva du skal gjøre, evt komme innom dem og få sjekket det.

Bare si at du ikke er sikker på hva det er, men tror ikke bindet hadde blitt vått om det kun var utflod, ikke på den måten!

Ring Føden og vær på den sikre siden du - og lykke til:)

Skrevet

Jeg todde jeg hadde det ( men det var det ikke) føden ba meg ha på meg truseinnlegg og se om det ble oppfyllt i løpet av et par timer, så vil de du skal ta med deg det oppfylte bindet slik at de får tatt en prøve av det. men kontakt føden med en gang, når fostervannet går så er det større fare for infeksjoner.

Lykke til :)

Skrevet

Sniker meg inn fra 2.trimester med en sønn fra før :-)

Ring føden du :-) Ser ut som dette blir det barn av :-) Hihi

Lykke til :-D

Skrevet

For å svare på det du spurte om lukter fostervannet "søtt" i forhold til utflod, beskrives gjerne som en litt emmen lukt. Men hvis du ringer føden og drar innom med et truseinnlegg el. bind kan de sjekke det med en ph-test.

Skrevet

Takker for svar :-). Ringte føden for så å dra dit... Ble konstatert at det var vannet som hadde gått, fikk registrering. Måtte ligge i senga til hodet var festet, og fikk så dra hjem.... Har ingen rier :-(, så hvis ingenting skjer frem til i morgen tidlig settes jeg i gang :-)

Gruer fælt, savner allerede sønnen som er hos mormor, men gleder meg til å ha lillemor i armene :-)

Skrevet

Å.. du er såååååååå heldig som er i gang. :) Lykke masse til da...

Skrevet

Lykke til, så spennende!

Skrevet

Masse lykke til!!

Bare ett spml! Jeg sitter å er litt i tvil på hva jeg skal foreta meg, da jeg har lekki ett eller annet fra kl 12 ca idag og utover. Det går gjennom trusa og buksa slik at det er en flekk på størrelse med ett egg liksom.

Det er helt blankt med litt gråskjær av og til som lukter søtt. Kommer i rykk og napp egentlig.. Er dette bare utflod tror dere? Har ikke noe bind liggende så får ikke testet på den måten... Jeg er bare 28+0 i morgen så det er altfor tidlig isåfall! (vannet mitt gikk 5 uker for tidlig med førstemann)

Jeg har hatt fæle kynnere igår og idag har jeg hatt masse menssmerter.. Men det har jeg jo hatt før også!

Vet ikke om det har noe å si, men har også ett slags vondt trykk i anus....

Skrevet

jeg ville definetiv ringt føden med en gang... dersom det til stadighet lekker så kan det virkelig være fostervann. Bedre å få sjekket dette ut nå.. ikke senere.. hvertfall med tanke på at du er 28 uker.. =) Ta på deg et bind og ring og hør med dem. Dersom det er fostervann vil du få antibiotika..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...