Gå til innhold

Kvalm med nr 1 og 2, men ikke nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som har vært mine sikreste graviditetstegn med mine 2 andre var den ekstreme kvalmen og bekkenløsning( da utenom at mensen forsvant)

Men nå 6+3 med nr 3, så lar fortsatt kvelmen vente på seg.. På denne tiden har jeg omtrent ikke kunnet forlate toalettet i foregående svangerskap. Kjønn er nok ikke av stor betydning.. har gått med jente og gutt.

Nesten så jeg begynner å lure om jeg egentlig er gravid..

Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det også, var veldig deilig å slippe. Men det varte ikke lenger enn til uke 12, da ble jeg kvalm! Dårlig gjort, når man egentlig skal bli bedre av kvalmen begynte jeg... Og kjønn spiller nok ingen rolle nei, jeg skal ha gutt nr 3. :-)

Skrevet

he he.. Følte deg litt lurt du da tenker jeg. =)

Greit.. jeg nyter jo selvsagt å slippe kvalmen.. men er ikke utenom faresonen enda skjønner jeg..

Skrevet

har det akkuratt likt. Jeg er 6+1 og på denne tiden sist hadde jeg knapt vært utav senga med bøtta rett ved siden av i to uker. Men vi får jo bare nyte det så lenge vi kan. Jeg er bare sjeleglad. Håper inderlig ikke det kommer i uke 12 altså. Det hørtes kjipt ut.

Skrevet

Glem det.. akutt kvalm i dag.. hold det gående i 7 timer før jeg fikk i meg mat..

Da er alt ved det normale.. ikke at jeg jubler akkurat

Skrevet

Var veldig kvalm med nr 1, og mange ganger verre med nr 2. Hadde ikke tenkt å gå gjennom det flere ganger for det var så ille, men da jeg endelig motet meg opp og bestemte meg for å klare det en siste gang, så slapp jeg lett unna. Har bare vært uvel denne gangen. Ikke spydd en eneste gang - hurra! Er nå snart 30 uker på vei. Har nok av andre plager, så noe er det jo likevel - men alt er bedre enn den ekstreme kvalmen, synes jeg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...