Gå til innhold

Når forteller dere om graviditeten?


Breathless Mahony

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig å fortelle om graviditeten? Jeg er i uke 12 og har sagt det til de nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vanligste er vel i uke 12, men siden vi har gått gjennom ild og vann for denne ungen er det vanskeligere å holde seg. Så vi sa det i uke 10.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til mine foreldre i uke 7 og til ei venninne i uke 10, resten får vite det i uke 14, da skal jeg og alle venninne mine møtes slik vi bruker, så da sparer jeg den gode nyheten en liten ekstra stund :) er 11+0 i dag, så bare 3 uker igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på når jeg skal gjøre det egentlig... går inn i 13 uke i morgen, og foreløpig er det bare min mamma som vet...hun vil gjerne at pappa skal få vite det også, så han får nok vite det denne uken. Ellers vet hverken svigers, søsken eller venner noenting... Er det sånn at man bør fortelle det? Synes liksom det er koselig å ha dette som vår lille hemmelighet jeg. Tenker som så at hvis noen spør (må jo da bli når det begynner å synes??) så kommer jeg sikkert til å bekrefte mistanken, men har ikke lyst til å samle venninner eller broadcaste det på facebook eller sende ut sms i hytt og pine. Er jeg teit da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte det tidlig til mine foreldre (har et utrolig nært forhold til de). Brødrene mine fikk vite det i uke 10. Og nå er jeg i uke 12 i morgen, men har ikke tenkt å si det til flere da. Tror jeg bare venter å ser hvor lenge jeg kan gå før folk spør ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre, søsken og noen få venninner fikk vite det rett etter testen var tatt, tenker det er godt med litt støtte om det skulle gå galt også.

 

Men om alt går som planlagt får resten vite det på sankthans aften da vi skal ha "hele" familien på besøk. Vil da være 13+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til kollegene mine i uke 7, personalsjefen i uke 10-11 ca, familien ved 12 fullgåtte uker - og er nå 12+5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fortalt mamma og søsken nå, og er i uke ti. Resten får vente til det synes, eller de spør hvorfor jeg ikke drikker på fest... :-) De nærmeste sjefene på jobben ved det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...