Gå til innhold

Kynnere i uke 16? Er ikke det veldig tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden i går opplevd litt smerter nederst i mage og rygg. Noen ganger er det helt borte, men så kommer det igjen. Klarer ikke helt å beskrive dem, men det nærmeste jeg kommer er litt skarpe menssmerter. (Men ikke veldig vondt altså, bare plagsomt.)

Har gjennom hele svangerskapet hatt dårlig fordøyelse, veldig hard i magen til tider. Kan det være luftsmerter? For meg kjennes det ikke sånn ut, men hører flere har snakket om at det blir verre i svangerskapet.

I går kveld på toalettet så jeg bittelitt blod (rosa) på papiret. Fikk litt panikk da. Men kan det være pga. for mye "press" under toalettbesøket?

Huff, mye spørsmål her nå, men har prøvd å komme gjennom til legevakta i over en time til sammen, og det er visst fryktelig mye pågang i pinsen:(

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også hatt kynnere.. er i uke 14... livmoren blir hard.. forrige gang hadde jeg kynnere ofte fra uke 19.. å d gikk bare bra med junior :D

Lykke til :)

Skrevet

Heisann! Jeg fikk en kynner (bare en faktisk, men ganske hard) rundt uke uke. Men det ble med den ene. Legen sa det ikke var uvanlig å få det inniblant, så antagelig er det du har. : )

Er 25+5 nå, og alt går da bra : )

Lykke til!

Ingunn

Skrevet

Det er nok kynnere ja. Jeg hadde masse kynnere sist svangerskap, og jeg kjente det veldig tidlig nå. Er selv 16+5 og de siste dagene har jeg hatt noe vondt i ryggen og nederst i magen,. samt at den lille kulen blir stein hard. Dette er kynnere, for det kjenner jeg godt igjen. Siden jeg har en del av dem så må jeg passe på at de ikke blir regelmessige bare. :)

Det med litt blod trenger ikke være noenting. Slimhinner blir mer "sprøere" i svangerskapet, og den minste ting kan få det til å blø. Men hvis du er urolig, er det selvfølgelig best og ringe legen. Heller en gang for mye, enn en gang for lite. :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...