Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Må det gå to måneder før man kan få dette?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Ja, det er en karantenetid på 2 eller 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 For 4 år siden var reglene slik: Hadde du sagt opp en jobb i løpet av de siste 6 mnd, så fikk du karantene 2 mnd på dagpengene. Jeg sa opp en jobb for å begynne i ett annet firma.Pga plutselig dårlig økonomi ble jeg oppsagt i den nye stillingen etter 4 mnd.Fikk da karantene på dagpenger.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 jeg trodde ikke man fikk dagpenger hvis man har sagt opp selv? Heller ikke hvis man har fått tilbud om å fortsette i jobben, forlenge vikariatet ol.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Ok. Men kan man levere søknad, før man er ferdig i jobben...? (Så man slipper å vente så lenge;-) )
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Du må dokumentere når arbeidsforholdet opphører. Ikke sikkert du får levere før du er ferdig i jobben. Anbefaler deg å levere din siste arbeidsdag/ dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå