Gå til innhold

Hvilken str på Nøstebarn sitt soveskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere kjøpt soveskinn hos Nøstebarn??

Har dere valgt;

80+

90+

96+

....80 er jo stort da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort nok til vogna. Jeg bestilte 1 str. 80+ og 1 str 90+. Var jommen ikke store forskjellen i str. lurte på omde hadde pakket feil, hehe...

Skrevet

Jeg bestilte 90+

Var også usikker på hva jeg skulle velge. Håper jeg blir fornøyd. Det har ikke kommet enda:)

Skrevet

Jeg har et i 90+, og det var passe til både vugge og vogn. Størrelsen er jo litt avhengig av sauen, så det blir vel aldri helt nøyaktig, men det høres jo underlig ut at 80 og 90 skulle være like store?

Skrevet

90 var noen cm lengre, men jeg måtte legge de oppå hverandre. De var like brede. Men det var jo sikkert det at det som var 80+ feks var 87 cm og det på 90+ bare var 92. Da blir ikke forskjellen så stor...

Skrevet

Er til vugge og vogn jeg vil bruke de, så da satser jeg på at d går greit:)

Bestilte også sånn ammeinnlegg i ull og silke jeg. Noen av dere andre som har prøvd/bestilt det?

Skrevet

Det går greit både med 80 og 90 :-) De er skikkelig myke og fine, virker som veldig god kvalitet på dem. Tror jeg blir fornøyd. Men til den prisen bør det egentlig være kvalitet på dem også :-P

Har ikke bestilt ammeinnleggene, men de virker jo digg - ull og silke, blir ikke det bra så vet ikke jeg, hehe :-)

Skrevet

Hehe det har du jaggu rett i:p Må behandle puppene pent.. heheh

Skrevet

Jeg er i alle fall kjempefornøyd med mitt, vasket det i maskin med spesialsåpe og satte det inn med ullkur - det er like fint etter to barn, det.

Skrevet

Hva er spesialsåpe da? Jeg regner med at d blir grisa til etterhvert, så greit å vite hvordan jeg skal ta best vare på det.. Er dyrt nok liksom...:)

Skrevet

Var det ikke Nøstebarn jeg kjøpte den hos? Firkantet kloss med fast såpe. Fuktet lett, gned det på flekkene og slengte hele greia i maskinen. Heter bare "ullsåpe" og er organisk, laget for uvasket ull hvis du skjønner hva jeg mener. Så satte jeg det inn med en ullkur fra Helios, som jeg tror jeg kjøpte på helsekosten. Har masse igjen av begge, så jeg har brukt det på alt av ubehandlet ull:)

Skrevet

Vet noen grunnen til at skinnet på Nøstebarna er så mye bedre enn det de f.eks. har på barnas hus til under halve prisen?

Bare det finnes noen gode argumenter så er jeg den første til å kjøpe det som skal være best, men jeg skjønner ikke helt den store prisforskjellen på akkurat de skinnene!?

Skrevet

Si det... Fordi de er laget av organisk australsk spesialsau som har bodd på de australske slettene og spist ubehandla spesialgress. Skinnet har blitt organisk fremstilt etter hemmelig australsk spesialoppskrift, så er det pakket i en beskyttende spesialatmosfære før det er har blitt sendt i en luftett container på et miljøvennlig gasskip til Norge. Det er denne spesielle og omsorgsfulle framstillingsmåten som gjør at det er dobbelt så dyrt som alt annet.

Nå tror jeg at jeg skal legge meg...

Skrevet

Forskjellen består vel i hva skinnet er behandlet med og hva folk er villige til å betale...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...