bumbel Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hei. Jeg er nå 4 uker + 6 dager på vei. I går kveld kjente jeg litt murring i magen og korsryggen, smertene ble sterkere og sterkere utover natten, etterhvert ble de så kraftige at jeg ikke fikk sove. Jeg løp ofte inn på do for jeg tenkte at nå kommer det snart masse blod og greier for nå er det spontanabort, men det kommer ikke noe blod!!! Smertene har avtatt litt, det kom litt mørkebrun utflod i natt, og i dag er det rosafarget utfold (ganske mye utflod). Det gjør ikke så veldig vondt lenger, men jeg har fortsatt smerter. Det kan sammenlignes med ekstreme mens-smerter. Er det noen som vet hva det kan være? Noen som har opplevd noe av det samme?? Hilsen fra forvirra og bekymra, forhåpentligvis fortsatt gravid jente....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Det kan være en spontanabort, desverre lite å gjøre enn å ta det helt med ro og håpe på det beste. Du kan også være gravid utenfor livmor, så hvis smertene ikke blir bedre bør du kontakte legevakten. De kan sende deg til sjekk. Håper det beste for deg.
bumbel Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Takk.... Jeg kommer nok til å kontakte legen min imorgen uansett, ringte legevakten tidligere i dag, men de sa bare at det ikke var noe å gjøre med det. Jeg fikk bare se på det som en forsinka mens, og late som om jeg aldri har vært gravid!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå