Lillemor&Gutta Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Har prøvd litt halvhjertet her og der men nå er det på tide å virkelig hoppe i det å få en god natt søvn snart kjenner jeg. Men når er "grensa" for morgen? Mini får e sup melk her og der HELE natta men rundt 5-6 spiser han er ordentlig måltid. Men er det natt eller morgen? Skal jeg bare kutte all småsupinga også gi han det måltidet eller? Gir jeg han mat da sover han til rundt 8. Står jeg opp med han er han verdens sureste unge så det er ikke aktuellt. Foresten nesten 7 mnd
Gjest eelis+kian Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Det "vanlige" er vel klokka 6, men i hvert fall her går det nøyaktig 12 timer fra han legger seg, til det er morgen. Så hvis han legger seg 19.30, får han pupp igjen 07.30. Da står vi opp. Jeg syns det er en grei løsning jeg, funker som bare det :-)
Lillemor&Gutta Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Takk for svar . Må vel ta opp kampen snart. Han har jo tidligere sovet 12 timer uten mat så det kan han jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå