Gå til innhold

trodde det var barna som skulle bli syke i forbindelse med barnehagestart, jeg...


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

...og ikke vi voksne i tillegg!! (advarsel: klageinnlegg)

 

Uff, lillemann fikk den fjerde barnesykdommen ganske kjapt etter barnehagestarten, og er forkjølt enda.. Har litt stygg hoste også, men er pigg ellers.. så han fungerer fint i barnehagen..

 

Jeg ble selvsagt også veeeldig forkjølt, og har nå sannsynligvis bihulebetennelse.. Og jeg har ikke TID til å være syk nå! Så jeg får jo aldri komt meg skikkelig til hektene heller... på jobben er det FULLT kjør, og jeg har verken samvittighet eller lyst til å være borte fra jobb, så det er jo ikke et alternativ.. ÅÅÅH, typisk... Og mannen er jo ukependler, så ikke så mye hjelp å hente av han heller, så jah.. Krysser alt jeg har av fingrer og bein at jeg er MYE bedre i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er noe stygge hoste greier som går nå. Hørt flere som har det(hadde det og henger ennå litt igjen her)

 

God bedring til dere begge!!! Er ikke gøy å være syk, men husk at du får heller holde deg hjemme fra jobb, så du orker gullet. Det er det viktigst, men vet hvordan du tenker. Liker ikke være borte fra jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...