Milla-Mamma til 3 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Eg må berre gje eitt tips som funka supert for meg!! meg og mannen min har prøvd å bli gravis siden september i fjor, ingenting har skjedd. så satt eg å leste om tips her inne for 2 mnd siden. Der stod det: "at om kvinnen får orgasme, etter mannen har fått sin orgasme vil sæden bli pressa innover livmorhalsen og mye lettere nå fram til egget. Vi satte igang, og vips! der var eg gravid!! Desverre var vi uheldig og hadde ein SA for 4 uker siden, men vi fortsatte, og vips! eg er gravid igjen! veldig gravid og veldig kvalm :) Prøv!!
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 takk for ett suuuprt tips;) og gratulerer=D ble du gravid på 1 pp men fikk en sa, også prøvde dere igjen på 1pp og ble gravide? =) kos deg og nyt det;)
Milla-Mamma til 3 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Me prøvde frå september til april. ble gravid i april og mistet, og er gravid igjen nå i mai LYKKE TIL!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Kjekt tips ja! Vi gjoer det alltid saann, men ikke noen spire paa gang her, nei... Trenger flere smarte tips jeg! Hurra for deg da! Kos deg massssse med magen din!
Lyst på nr3♥ Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Gratulerer masse me nurk i magen!! Ja d tipset der fikk jeg selv når vi skulle til med førstemann, og jaggu ble d ikke full klaff med en gang! Andre tips finnes inne på denne siden da, under kjærringråd eller hva d nå heter... Andre tips er: * Ha en pute under rompa under sex (når kvinnen ligger under i misjonærstilling). * Holde føttene høyt oppe etter veggen i ca 15 min etter samleie, slik at svømmerne holder seg litt lengre inni kvinnen... men som sagt, let opp kjærringrådene... d er en masse med tips og råd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå